Gå til innhold

Test: Motorola V3xx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det står i en tidligere artikkel. men du spurte kanskje for at de skulle utdype det litt i artikkelen kanskje, jeg vet ikke. synes lappen fra lithuanerne var morsom jeg. de tok seg tid til å stave constructional istedet for et kortere eller annet ord men ikke house som sto i store bokstaver som selve oppsummering av innholdet.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
det står i en tidligere artikkel. men du spurte kanskje for at de skulle utdype det litt i artikkelen kanskje, jeg vet ikke.  synes lappen fra lithuanerne var morsom jeg. de tok seg tid til å stave constructional istedet for et kortere eller annet ord men ikke house som sto i store bokstaver som selve oppsummering av innholdet.

8058720[/snapback]

 

"we can build a new _hose_ for you"

 

Tror jammen jeg skal ringe de folka dersom jeg trenger noen til å bygge en ny slange til meg :p

Lenke til kommentar

Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig?

Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover.

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar
Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig?

Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover.

8070364[/snapback]

Super-3G, HSDPA, 3,5G eller hva du vil kalle det, er en videreutvikling av 3G. Det bruker 3G nettet men istedenfor 384 kbps som man kan oppnå med UMTS, så kan man oppnå 3,6 Mbps med HSDPA, og 1,8 Mbps er "vanlig" å oppnå, slik jeg har forstått det ;)

Lenke til kommentar
Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig?

Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover.

8070364[/snapback]

Super-3G, HSDPA, 3,5G eller hva du vil kalle det, er en videreutvikling av 3G. Det bruker 3G nettet men istedenfor 384 kbps som man kan oppnå med UMTS, så kan man oppnå 3,6 Mbps med HSDPA, og 1,8 Mbps er "vanlig" å oppnå, slik jeg har forstått det ;)

8129958[/snapback]

Åå, trodde det var det at de ikke fikk mer enn 1,8 Mbps pga at "teknologien" er nokså fersk (?)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...