Gå til innhold

Thompson angriper GTA IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen er totalt sprengt i planeten. Ikke at jeg tror han kan gjøre noe skade, og Gates er en sleip fisk så jeg tror Thompson har fått seg noe å bryne seg på.

 

Håper ikke at MS på noen slags måte lar seg presse, og at de viser for Thompson at han er bare 1 stk idiot i det amerikanske retts systemet.

Lenke til kommentar

Det er ikke fordi han ikke liker voldelige spill eller noe sånt men det er fordi han vil tjene penger og tar derfor spillindustrien og voldelige spill fordi da er flere enig med han. Han sa de skulle finne en løsning å det betyr at de skal forhandle om en sum for at han ikke skal "stoppe" det

 

Bill Gates slenger noen millioner på bordet å sier "stikk av, er opptatt" :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Vil sørge for at mindreårige ikke får kjøpt spillet? Er det ikke 18års grense på det da? WTF kan Bill Gates gjøre med det egentlig? Han kan vel ikke akkurat passe på at alle butikkene som selger GTA4 på x360 håndhever akkurat dette. Hadde jeg fått det brevet og vært Bill Gates hadde jeg saksøkt han Thompson duden for å kaste bort verdifull tid:D

Lenke til kommentar
Det er ikke fordi han ikke liker voldelige spill eller noe sånt men det er fordi han vil tjene penger og tar derfor spillindustrien og voldelige spill fordi da er flere enig med han. Han sa de skulle finne en løsning å det betyr at de skal forhandle om en sum for at han ikke skal "stoppe" det

 

Bill Gates slenger noen millioner på bordet å sier "stikk av, er opptatt"  :thumbup:  :yes:

7642097[/snapback]

 

Tror bare Bill Gates tar opp lommeboka og sier min er MYE større en din :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...