Gå til innhold

MSN på mobilen? Se her!


hernil

Anbefalte innlegg

mange spør etter msn til mobilen, og det finnes mange muligheter noen bedre enn andre, noen billigere enn andre!

 

poenget med denne tråden er at alle som har msn på mobilen kan poste programmet her sånn at folk som leter et msn program kan finne det her.

 

her er malen for nye programmer:

[b]navn:[/b]
[b]kort om programmet:[/b]
[b]pris:[/b]
[b]system:[/b]
[b]last ned:[/b]
[b]nærmere info:[/b]
[b]terningkast:[/b]

 

 

vennligst bruk malen så det blir lettere for meg å redigere første post :thumbup:

(vi får se ann om det er nødvendig. ;) )

 

nå håper jeg andre kommer med innlegg, og at de som leter etter et msn program ser her før de poster en ny post.

 

(er mottakelig for ris, ros og forslag angående denne tråden!)

 

får vel begynne med et jeg bruker:

 

navn: mig33

kort om programmet: lite, rimelig billig program som i tillegg til msn tilbyr yahoo messenger, sms og ringing.

pris: gratis

system: java

last ned: her se nærmere info først!

nærmere info: finner du her

terningkast: har ikke prøvd mange forskjellige, men av de jeg har prøvd er dette det beste. enkelt å bruke og billige "samtaler" terningast 5 (minus for registrering...)

 

Fra overdrive:

Navn: eBuddyBeta

Kort om programmet: Veldig bra MSN program for Javatelefoner. Veldig logisk satt opp og funker utrolig bra! Beste jeg har prøvd!

Pris:Det beste av alt: Gratis!

System:Java

Last ned:Her! Kan også finnes på Getjar.

Nærmere info: Testet på N95 i en uke og fungerer aldeles utmerket!

Terningkast: 7 ;)

 

Fra Gompen14

navn:Fring

kort om programmet:Lar deg ringe og gå på msn og litt mer

pris:Gratis (tror jeg)

system:(Symbian)

last ned:http://www.fring.com/

nærmere info:se her.

terningkast:Har bare testet det i en dag, men fåreløping virker det lovende.. 5

 

Fra Tkima1

navn: Windows Live Messenger

kort om programmet: Helt vanlig MSN program

pris: Kr 0

system: Windows Mobile

last ned: her

nærmere info: Virker akkurat som MSN jeg har på PCn

terningkast: 6 (Mobile MSN)

 

Fra Leo_Khenir:

Navn: IM+

Pris: 29kr/Gratis (Full/lite versjon)

OS: iPhone OS

Last ned: AppStore

Nærmere info: Multiklient, støtter: Skype, AOL, MSN, Twitter, Facebook, Yahoo!, Google Talk, Jabber, ICQ og MySpace. (Jeg tror Lite-versjonen kun støtter en konto av gangen). Støtter push notifications, man kan lukke app'en, så kommer det opp en boks akkurat som på SMS når noen skriver til deg på f.eks MSN. Man kan selv bestemme hvor lenge klienten skal være logget inn når den er lukket (opp til 48 timer).

 

Navn: MSN Droid

Pris: Gratis

OS: Android

Last ned: Market

Nærmere info: Basic MSN. Funker fjell. Kommer notification på topplinjen akkurat som ved SMS/Mail/annen handling når noen skriver til deg og den ligger i bakgrunnen.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Windows Live Messenger (Symbian)

Kort om programmet: Offisiell Live Messenger for S60v3 laget av et kinesisk selskap for MSN China. Fungerer på telefoner med Nokias smart-UI S60v3 (dvs Nokias E-serie samt Nokia 3250, 5500, 6290, N71, N73, N75, N80, N91, N92, N93, N95, Samsung i520 og LG JoY).

Pris: Gratis

System: S60v3

Last ned: Diverse linker i denne tråden.

Nærmere info: Se samme tråd.

Terningkast: Programmet er smart lagt opp og utenom et elendig tastatur på min Nokia N73 er det enkelt å ha samtaler med venner. Telefonspråk må være engelsk. Gir programmet en 5'er.

 

Navn: Windows Live Messenger (java)

Kort om programmet: Java-versjon av Symbian-programmet fra Kina.

Pris: Gratis

System: Java

Last ned: Diverse linker i denne tråden.

Nærmere info: Se samme tråd.

Terningkast: Testet på K800i. Programmet fungerer greit, men noe sen oppstart og telefonspråk må være engelsk. Det er mulig slike feil er fikset i djuice-versjonen. For bruk på en K800i for programmet en 4'er fordi det er gratis.

 

Navn: Windows Live Messenger (djuice)

Kort om programmet: djuice-branded versjon av Windows Live Messenger, noen nye funksjoner som samtalelogg.

Pris: Gratis for djuice-kunder frem til sommeren.

System: Java, men fungerer kun på Sony Ericsson K610i, K800i, W810i og Nokia N73.

Last ned: Send MSN til 2244.

Nærmere info: Kampanjeside

Terningkast: Fungerer elendig på min Nokia N73 (har ikke fått testet det på min K800i pga SWAP), og jeg kan overhodet ikke anbefale programmet. Eneste pluss er at det er gratis. Mulig det fungerer bedre på K610i, K800i og W810i, men med en N73 er ikke programmet bedre enn en 2'er.

Lenke til kommentar

Navn: Reporo

 

Kort om programmet: MSN klient der man kan logge seg på MSN, Yahoo og AOL. Man kan lese nyheter fra BBC, lese dagens horoskop, og chatte på ulike chattekanaler.

 

Pris: Gratis

System: Java

Last ned: www.reporo.com

Nærmere info: www.reporo.com

Terningkast: Dette er et relativt stabilt program, som er enkel i bruk. Fungerer fint på Nokia 3230, Motorola V3 og BenQ-Siemens EL71. Minner litt om MIG33. Terningkast 5

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar

Jeg har mig33 på min M600i og synes det funker veldig greit.

Eneste minus er at kontaktene mine alltid er innlogget med samme navn som første gangen jeg lastet det inn.Dvs at dersom noen den gangen var pålogget med et tullenavn,er det det som vises hver gang.

Mulig jeg kan oppdatere kontaktlisten på en måte??

 

Jeg gir mig33 5-

Endret av Captaincaos
Lenke til kommentar
Navn: Reporo

 

Kort om programmet: MSN klient der man kan logge seg på MSN, Yahoo og AOL. Man kan lese nyheter fra BBC, lese dagens horoskop, og chatte på ulike chattekanaler.

 

Pris: Gratis

System: Java

Last ned: www.reporo.com

Nærmere info: www.reporo.com

Terningkast: Dette er et relativt stabilt program, som er enkel i bruk. Fungerer fint på Nokia 3230, Motorola V3 og BenQ-Siemens EL71. Minner litt om MIG33. Terningkast 5

7628310[/snapback]

 

Ja det er helt bra det der Reporo, men det er bare gratis de første 30 meldingene. Etter det må man betale for programmet.

Lenke til kommentar
Jeg har mig33 på min M600i og synes det funker veldig greit.

Eneste minus er at kontaktene mine alltid er innlogget med samme navn som første gangen jeg lastet det inn.Dvs at dersom noen den gangen var pålogget med et tullenavn,er det det som vises hver gang.

Mulig jeg kan oppdatere kontaktlisten på en måte??

 

Jeg gir mig33 5-

7628920[/snapback]

 

Hvis du merker en kontakt, går inn på menyen, så har du muligheten til å endre navnet på kontakten. Da kan du gi han/henne det virkelige navnet. Tror ikke det går ann å oppdatere kontaktlista. Ikke så langt jeg vet ihvertfall..

 

Jeg gir mig33 en 6'er :thumbup:

 

Jeg har forresten også prøvd Windows Live Messenger på mobilen (se over), og jeg fikk en feilmelding om at nettet ikke fungerte eller var nede. Neste gang jeg gikk inn på programmet, var også e-mail adressen og passordet borte, selv om jeg ba programmet om å lagre det. :thumbdown:

Endret av ColeyMoley
Lenke til kommentar
navn:eMSN

kort om programmet:Enkelt program som passer til alle java mobiler

pris:Gratis

system:Java?

last ned:Husker ikke

nærmere info:Bruker vanlig gprs takst og sender veldig lite informasjon i gangen, kan også bruker smilyes

terningkast:Tror det fikk 5 med amobil

7596771[/snapback]

 

Gratis? Hva med bruk av nett, koster ikke det ?

Er bare den ræva greia fra Djuice det eneste jeg kan burke 100% gratis?

Funker ikke en gang på min W800i, hvert fall ikke enda

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
prisen er jo hva selve programmet koster, datakostnader kommer selvfølgelig i tillegg! ;)

7636403[/snapback]

 

Niks... Det er gratis å bruke det også...

Må bare tilføye at msn saken fra djuice, er hesterompe! Den bruker 10 min bare å logge seg av og på!! Helt dritt! :mad:

Skulle også ønske at det var bedre brukervennlighet på programmet

 

Mitt forslag er Mig33 som funker som rakkern! Drit bra hele greia, ikke en eneste dumm ting ved det..

 

Mig33: :thumbup: ( karrakter 6)

Windows live messenger (Djuice, K610i): :thumbdown: (karrakter 3+)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...