Gå til innhold

Demo av Officers (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda et WWII-strategispill? Blir det aldri slutt på dem? Ønsker meg StarCraft 2, jeg. Det hadde vært noe... Dette vet jeg ikke om jeg orker å prøve demoen en gang. Har blitt nok Sherman og Tiger tanks for en god stund nå.. Kanskje om et par år, så er jeg klar for det igjen, men ikke nå.

Lenke til kommentar
Baltie, Starcraft 2 blir sikkert ikke like bra som 1ern siden mange av de gamle blizzard folkene som gjorde selskapet det det var har dratt (bare se på WoW...).

7447172[/snapback]

Joda, men det er jo lov å håpe at det dukker opp noe tilsvarende bra, i alle fall. :)Og helst ikke World of Starcraft da. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, har lenge håpet på Starcraft 2 selv. Synd de skrapa Starcraft: Ghost. Liker ikke MMO's siden de ødelegger lore'n totalt :p

 

"Prøvde" demo'n. Først vi jeg si at den løste hele data'n min i loading og alt jeg fikk se var intro, og så enda en intro, men det var nok for min del. Klikke lyden som ble laget under den andre introen (gameplay), når noe ble selected var rett og slett grusom. Gikk meg rett og slett på nervene.

 

Så kom loading screen til oppdraget, er vist populært å ha en bar som byttes ut f.eks "Loading this loading that" uten at jeg hadde noe peiling hvor langt i loadingen jeg var, og bar'n så ikke akkurat ut til å være noen slags indikasjon på hvor langt loadingen var siden den ofte hoppet helt til slutten, for så å stå der og loade.

 

Fikk iallefall ikke lyst å prøve det spillet her...

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Baltie, Starcraft 2 blir sikkert ikke like bra som 1ern siden mange av de gamle blizzard folkene som gjorde selskapet det det var har dratt (bare se på WoW...).

7447172[/snapback]

Joda, men det er jo lov å håpe at det dukker opp noe tilsvarende bra, i alle fall. :)Og helst ikke World of Starcraft da. ;)

7447202[/snapback]

 

Driter i om det skulle vært et Starcraft MMORPG... Vil bare se mer av Starcraft :p Og det kan jo ikke bli så dårlig, ettersom Blizzard har vist skills i akkurat den sjangeren.

 

On Topic: Hadde tenkt å laste ned demoen (liker 'store' strategispill :) hvis den støtter 750+ enheter på mappet er jeg fornøyd, men Ghaundan sitt innlegg skremte meg vekk fra det..

Lenke til kommentar

Var da ikke meningen å skremme noen :!: Men, kanskje det er bare jeg som liker EN loading bar som viser hvor langt jeg faktisk er på loadingen og ikke bare den ene tingen (spesielt når det ikke står noe 1/10 osv).

 

Spillet så lovende ut, men når man ikke engang får startet det da mister jeg selv fort lysten =/

Lenke til kommentar

Laster ned demoen nå. Håper dette er bra :)

 

Edit: Crap!

Dette spillet var dårlig.

 

-Dårlig grafikk

-Dårlig kameravinkel (var jo umulig å trykke der man skulle :mad: )

Det er de to hovedsakene som gjør det dårlig. Det var også uoversiktlig, men det har litt med kameravinklen å gjøre tror jeg.

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...