Gå til innhold

Kulturo: Völkerball


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vurderer å kjøpe den her. Spørsmålet er om behovet er til stede når jeg allerede eier Live aus Berlin (CD & DVD). De beste Rammstein-sangene er jo med på den, alt som har kommet i ettertid blir som fyllstoff å regne.

 

Du virker som en ganske stor Rammstein-fan, derfor anbefaler jeg:

Die Apokalyptischen Reiter - Eruption fra albumet Samurai (2004)

fra albumet Raiders on the Storm (2006)

 

Anmeldelser:

Metal Observer: Samurai

Metal Temple: Riders on the Storm

Lenke til kommentar

Kjøpte denne i går jeg også. Meget bra CD, har ikke fått tid til å se gjennom konserten enda. Til de mest iherdige kan jeg opplyse om at Völkerball også er gitt ut som en über-eksklusiv kaffebordsbok med masse turnebilder og enda en ekstra CD. Det var rett før jeg kjøpte den, men fornuften tok meg denne gangen. :(

*Limited Edition: 190 Pages Tour-Photobook, incl. all 3 Disc contents of the Special Edition + the entire live-audio-recordings of the concerts (140 minutes) on an additional 4th Disc!
Lenke til kommentar
Kjøpte denne i går jeg også. Meget bra CD, har ikke fått tid til å se gjennom konserten enda. Til de mest iherdige kan jeg opplyse om at Völkerball også er gitt ut som en über-eksklusiv kaffebordsbok med masse turnebilder og enda en ekstra CD. Det var rett før jeg kjøpte den, men fornuften tok meg denne gangen.  :(
*Limited Edition: 190 Pages Tour-Photobook, incl. all 3 Disc contents of the Special Edition + the entire live-audio-recordings of the concerts (140 minutes) on an additional 4th Disc!

7380725[/snapback]

Gjett hva jeg har bestilt og som kommer i morra med posten. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Såklart er ikke lyd og bilde helt på topp på denne utgivelsen, men så mye annet som veier opp for det synes nå jeg. :)

De er og blir et liveband og underholder oss til de grader.

Klart det er noen falske toner eller sånt innimellom, men hvem henger seg opp i det når man spyr ut flammer eller konfetti?

 

Jeg synes også at det var litt morsomt å se på bonus-dvd'en. De bruker 26 mikrofoner i studioet til trommesettet. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...