Gå til innhold

Half-Life 2: Episode Two til sommeren (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erm, folkens, hvor lenge venta vi på at Half-Life 2 skulle komme? Etter at vi venta så lenge på HL2 så "klarer" dere ikke vente på HL2:E2?

 

Nei gjør ikke meg noe at jeg må vente litt på E2. Er mange andre titler og ikke minst konsoller som kommer ut til neste år så tiden til E2 er ikke så aller lang slik sett.

Lenke til kommentar
Erm, folkens, hvor lenge venta vi på at Half-Life 2 skulle komme? Etter at vi venta så lenge på HL2 så "klarer" dere ikke vente på HL2:E2?

 

Nei gjør ikke meg noe at jeg må vente litt på E2. Er mange andre titler og ikke minst konsoller som kommer ut til neste år så tiden til E2 er ikke så aller lang slik sett.

7275534[/snapback]

 

Hvis episode 2 er som episode 1 så er den utrolig kort, og det å vente så lenge på en 2 timers spilleopplevelse er litt bak mål. Dem skulle kanskje speeda opp produksjonen litt. Men, dem er sikkert for opptatte med å gi ut crappy spill gjennom steam.

Lenke til kommentar

Haha, jeg regnet med dette fra begynnelsen av, jeg da.

 

Man må regne med ihvertfall 1 år mellom hvert spill i HL2-universet.

 

Når det gjelder Portal og TF2, så syntes jeg de kunne bli sluppet uavhengig av HL2:E2. Litt leit om for eksempel TF2 er ferdigutviklet i Mars, men vi må vente helt til sommeren fordi det skal lanseres på samme tid som HL2: E2.

Lenke til kommentar

Til SOMMEREN?! Hva i helsike? Djis, jeg skal vedde på at jeg kunne lage et mer fullført spill på kortere tid enn det Valve gjør nå. Det hadde jo vært greit om Episode 2 hadde vært et nytt spill, med en ny motor og tyve timer gameplay, men når vi bare får to-tre timer til med den samme greia vi har sett tidligere i HL2... Det er bare ikke logisk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...