Gå til innhold

EA selger spilljuks på Xbox Live (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende, det er en grunn til at man har ting å låse opp, at folk skal ha det gøy med å spille masse og prøve å gjøre det bra, og ha en utfordring.

 

Hvor blir spillegleden av når man bare kan kjøpe seg ut av utfordringene?

 

Da blir verdien av spillet er lik null, eller... en femtilapp ekstra, så er den det.

 

Håper at folk boikotter dette og får EA til å innse at det er tåpelig gjort.

Lenke til kommentar

Ser på det som en selvfølge at det ikke gis achievements til de som kjøper dette.

 

Det plager meg egentlig ikke nevneverdig, siden jeg aldri kommer til å benytte meg av denne snarveien, men tar det heller ikke imot med åpne armer.

 

Jeg tar det også som en selvfølge at dette ikke vil ha effekt på online-spilleren man har, og at man må bygge denne opp fra bunnen av. Om jeg tar feil i mine antakelser på dette området så er dette et spill jeg aldri kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar

La meg nå bare gni dette atter en gang inn i trynet på EA huggers der ute som jeg har had utallige diskusjoner med. Told you so.

 

Sa ikke jeg at EA ville solgt bestemora som for litt penger, og fikk tilbake at etvært selskap er ute etter å tjene penger. In your face!!

 

Jeg gir dere Bevis X i saken.

 

At det er mulig å synke så lavt, tjene penger på juks. Trodde EA var i det minste litt profesionell til tross for sin uproffesionelle holdning, men akk jeg tok grundig feil.

 

Så neste blir vel at du får kjøpt juksekoder i butikken, med cover og alt. Tiger woods hyllekant 1. Tiger woods cheats, hyllekant 2. Pris, tja, 400 kr for kodene kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg må få si meg enig med mye av kritikken som stilles, og at dette er akkurat den formen for profittbasert lavmål jeg innledningsvis fryktet med Xbox Live og den relativt enkle måten tjenesten lar deg kaste penger ut av vinduet på.

 

Nå skal det sies at jeg synes det kommer endel urettferdig ekstrakritikk av EA her, og jeg tror de aller fleste vet at det ganske ofte kommer dugelige spill med deres logo på.

 

Jeg håper ærlig talt at ingen bruker penger på dette søplet som blir presentert her, og at det igjen kan sette en effektiv stopper for dette forsøket på å suge penger ut av juksekoder. Problemet slik jeg ser det, er ikke at EA tilbyr folk å jukse slik det har vært lov i mange spill nærmest siden starten. Problemet er at de nå skal ta penger for en tjeneste som i alle år har vært gratis - bare fordi de har muligheten.

Lenke til kommentar

Latterlig. Og da mener jeg ikke latterlig som ett uttrykk, men bokstavelig :)

 

 

Nå skal det sies at jeg synes det kommer endel urettferdig ekstrakritikk av EA her, og jeg tror de aller fleste vet at det ganske ofte kommer dugelige spill med deres logo på.

 

med tanke på at de eier over 30 prosent av spillmarkedet(nærmer seg mer og mer 50 ettersom de kjøper opp små utviklere) så er det vel ikke så rart?

 

Spill som nfs underground 1, 2 og 3(carbon som de kaller det) er alle spill med ett solid gameplay, og som bærer preg av å hele tiden prøve å treffe den gruppen som kjøper mest spill(fjortenårige gutter), og det ved å legge helt minimalt med penger til utviklerne.

 

og hvis du svarer på dette med at "alle bedrifter prøver å tjene penger", så viser du bare hvor lite du kjenner EA. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...