Gå til innhold

Trykkfølsomt Nokia-konsept


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor Nokia ikke lanserer dette er meg uforståelig. Segmentet for potensielle kjøpere er jo stor på verdensbasis. Med segment, legger jeg i mennesker som er opptatt av design. Et sekundært markedet blir da nysgjerrige folk som vil prøve en ny mobil som er mildt sagt annerledes.

Og nei, teknologi er ingen hinder! Jeg skulle gjerne ha markedsført denne telefonen gratis :D

Lenke til kommentar

Den er sikkert svindyr å produsere, men kunne lett glidd inn i 8-serien deres som allerede er "high-class" og dyr. Skulle gjerne prøvd en slik en, men da helst i kamskjell-utgave; tror skjermen lett går i stykker hvis den er eksponert hele tiden slik som dette. Konseptet ser i hvert fall genialt ut.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis BenQ lanserer sin, så løper Nokia ganske kjapt på banen. Tror ikke Nokia lar nok ikke BenQ være den eneste produsenten som har denne type mobil ute på markedet. De vil nok ha sine markedsandeler de også. Og da får vi kanskje priskrig, og dermed lavere priser enn antatt fra produsenten, men kjenner jeg butikkene rett, så bruker dem en ganske høy kalkyle på dette!

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
Trykkfølsome konseptmodeller har vært lagd i 5-10 år allerede. Er ikke noe nytt. Det nye nå er at vi har sett en som faktisk er "normal" nok til å bli et sluttprodukt (BenQs Black Box).

7059880[/snapback]

Jeg venter til denne er på markedet før jeg gir dem noe ros for den :) Veldig skeptisk til at det skal komme en ordentlig fungerende Black Box innen lang tid, og i hvert fra fra BenQ.

 

Men, om BS/Benq får ut denne på markedet i år, uten at den er langt dårligere enn hva konseptet viste frem, da er jeg veldig imponert ja :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 4 år senere...
Gjest Bruker-245639

Jøss... Hadde Nokia satset på denne kunne de ennå vært trendsetteren innen mobiltelefoner. Hva i all verdens dager fikk Nokia til å IKKE lansere denne?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...