Gå til innhold

Playstation-mobil på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært artig om det kom en PSP-mobil. Men jeg hadde nok satt ganske store forventninger til den p.g.a. størrelse. Tenk hvor mye en liten mobiltelefon kan i dag. For eksempel Qtek 9000 er ganske bra utstyrt.

 

Ps: Det artikkelbilde var vel en ganske dårlig. Bare midten av skjermen ble brukt til å vise noe på, SE-logoen og navnet var kopiert med hvit kant rundt og det skriker "Jeg er photoshoppet" :p

Lenke til kommentar
--

 

Ps: Det artikkelbilde var vel en ganske dårlig. Bare midten av skjermen ble brukt til å vise noe på, SE-logoen og navnet var kopiert med hvit kant rundt og det skriker "Jeg er photoshoppet" :p

6819858[/snapback]

 

Er enig at det så rart ut, men kanskje det var vitsen? :p

 

 

Hvis Sony E. klarer å lage en telefon med PSP-merket burde den være skikkelig ordentlig. N-gage var liksom bare et halvhjertet forsøk (etter min mening). Den burde ha en heftig Java-ytelse, så den kjøre alt av spill både nå, og de mer avanserte som garantert kommer til å komme.

 

EDIT: Leif

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Jasså? Vil det ikke se mye dummere ut å gå rundt å snakke i en spillmaskin da?

6821338[/snapback]

 

Nå tenkte ikke akkurat jeg på utseende her. Mer innmaten. Sony kan spill en GOD del bedre enn nokia antageligvis noen gang vil og når man allerede har en perfekt spille maskin er det lettere å gjøre om den til en telefon enn å ta en telefon og gjøre den om til en spillemaskin. Ihvertfall når det er snakk om Nokia vs Sony hvor sistnevnte er bedre på begge områder.

Endret av Revox
Lenke til kommentar

heh, her skal dem virkelig nintendo til livs. DS har vel gjort det stort på å ha wifi innebygget, eller?

 

og jeg tror ikke spilla var problemet på n-gage (spillutvalget skal ikke være det beste på PSP heller for den del). problemet var at for å skifte spill på første generasjonen så måtte du ut med batteri og det hele. ikke noe smart om du skal gå opp mot slike som nintendo hvor en kunne byttet spill med letthet helt siden første gameboyen.

 

også var det taco-grepet da når du skulle snakke uten handsfree...

 

begge deler var vel rettet opp når n-gage QD kom, men da hadde allerede n-gage-navnet fått passet påskrevet...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Den burde ha en heftig Java-ytelse

6819969[/snapback]

Og hvem andre enn SE har heftig java-ytelse?

(K800i har dobbelt så høy oppløsning som N70, EF81 og K750i).

 

 

Kommer selv aldri til å kjøpe en PSP-mobil, men at SE kan få dette til å fungere på en grei måte har jeg tro på. Om det noen gang blir en realitet gjenstår å se.

6821677[/snapback]

 

 

Hva med k610i da? Ikke like god på 3D (som K800i), men heftig vanlig ytelse da :)

 

i_176166.jpg

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
×
×
  • Opprett ny...