awold skrev 29/08-2006 : 09:44:
Denne artikkelen så ut som den var betalt av It's learning....
Faller også utenfor det de fleste av hw.no's brukere er intressert i vil jeg tro. Synes det er mer interessant med hardware nyheter altså.
Tviler på at HW.no får betalt for å skrive artikkelen. Programmer.no som nå er bakt inn i Hardware.no tar jo for seg veldig mange forskjellig typer programmer. Ser ikke noe galt i at det tar for seg It's Learning systemet da det faller inn i riktig kategori. Altså blir nå artikler skrevet for Programmer.no lagt ut på Hardware.no siden for de som ikke skulle ha fått med seg forandringen.
Jeg synes ikke artikkelen var særlig dyp. Det var vel denne Anti-juksefunksjonen som var nyheten, og jeg synes det er litt imponerende å høre om at den takler så mange forskjellige "tekst"-formater.
Ellers er min egen erfaring med It's Learning at lærere fra den eldre generasjonen ikke tar i bruk systemet fullt ut. De er rett og slett sløve, eller så lider de muligens av "PC angst".

Dette er synd fordi It's Learning er et glimrende kommunikasjonssystem som lærere og elever kan ha stor nytte av.