Gå til innhold

- Ser dustete ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff.. det ser jo latterlig ut når noen snakker i handsfree... :!:  Tror jo de har slått seg hardt et sted i og med at det ser ut som om de snakker med seg selv.. med d  stemmer j ikke da, men det ser ut som det.. Det er det som er dumt her..

6672068[/snapback]

 

Ja det ser kanskje litt rart ut, men det er jo så fordømt praktisk! :) Uansett så er det de andre folka som blir flau når de sier "- hæ?" fordi de tror jeg snakker til de.. :wee:

Lenke til kommentar

For min del liker jeg best trådbaserte hansfree med 2 øreplugger, da blir det mye lettere å høre hva som blir sagt, og i tillegg brukes de når jeg spiller mp3 med mobilen.

Enda en negativ ting med trådløs blåtann handsfree er at de må lades, og det er for min del stress nok å få lada mobilen :innocent:

Lenke til kommentar

nåja, nå kom jo koss med store øreklokker som var trådløse og kunne brukes som handsfree så jeg tror kansje det vil endre seg fremover.

 

men problemet er nok uansett, som det har blitt påpekt, at det må kjøpes separat. greit nok, til forskjell fra trådbasert så skal trådløs fungere sammen med alle mobiler som har bluetooth.

 

men så er det vel fortsatt vanlig å ikke utstyre de aller billigste mobilene med bluetooth (utenom kansje for SE da). og det er jo disse som virkelig selger til ungdom, eller?

 

nei det er en høna og egget ting, helt klart. og er som artikkelen sier, så er det viktig for visse grupper av ungdomer å få positive tilbakemeldinger fra sine venner. får dem ikke det så blir ideen forkastet med det samme.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...