Gå til innhold

Chieftec frir til spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer seg med designet..ser mer clean ut nå..Men de har fremdeles ikke forstått at de bør få større vifte i sidedøren og for å ikke glemme et vindu i sidedøren..større vifte i bak og de burde fått en vifte oppå...så etter min mening så er ikke det mye til gamer kabbis...

 

Jeg har gitt opp chieftec for lenge siden..Altfor mye plastikk..

Og kvaliteten på kabinettene deres er ikke mye å skryte over..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret.

Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på.

Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran,

så er det ett gamerkabinett?

 

Likte utseendet veldig dårlig.

Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone.

Lenke til kommentar
Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret.

Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på.

Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran,

så er det ett gamerkabinett?

 

Likte utseendet veldig dårlig.

Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone.

6518986[/snapback]

 

Hva har du røyka? Barebone? Hvordan skal en få til 2X Nvida/ATI med SLI/Crossfire, 2GB RAM, raptordisk og overclocka prosessor i en barebone? De klarer jo knapt Word uten å overhete :p

Lenke til kommentar

Før du uttaler deg negativt om ett produkt må du sjekke litt.

Bareboner med 2gb ram, er ikke noe problem, å overklokke går som ei kule(helt meningsløst å klokke for de fleste..) å ha raptor disk går fint, har hatt dette selv.

 

 

Du får bareboner som støtter to prosessorer(ikke prosessor kjærner, men to prosessorer) og du får bareboner som støtter sli.

 

 

Når det kommer til de nye kabinettene her så var de penere enn de gamle, men så håpløst med dette lysgreiene!

 

musa

Lenke til kommentar
Før du uttaler deg negativt om ett produkt må du sjekke litt.

Bareboner med 2gb ram, er ikke noe problem, å overklokke går som ei kule(helt meningsløst å klokke for de fleste..) å ha raptor disk går fint, har hatt dette selv.

 

 

Du får bareboner som støtter to prosessorer(ikke prosessor kjærner, men to prosessorer) og du får bareboner som støtter sli.

 

 

Når det kommer til de nye kabinettene her så  var de penere enn de gamle, men så håpløst med dette lysgreiene!

 

musa

6519260[/snapback]

 

 

kan du vise meg et sted hvor jeg kan få kjøpt en barebone med 2gb Ram AMD4800+ Cpu og SLI altså 2x 7950GTX? og si meg at dette ikke kan stekes egg og bacon på

Lenke til kommentar

Ikke et blikkfang d der ass :S

 

fytti bikje så stygt!

 

finnes det ingen nøkterne seleskaper igjen i bransjen?

som satser på gode løsninger i steden for horelys og blingdill?

 

6519513[/snapback]

 

Lian Li og noe av the nye til Silverstone , TJ07, er vell d nærmeste du kommer... "pent" etter min menig i værtfall :p

Lenke til kommentar

Hva er et gamer kabinett?! hehe, bare spørr jeg. Er litt nærvøs hvis mitt ikke er det, da går det nok i lufta vonnom... Har dog gamer kabler til skjermen da, det er jeg 100% sikker på, spill går som ei kule ifra skjermkortet til skjermen min.

Lenke til kommentar
Chieftec lanserer Giga-serien som et typisk spillkabinett. Kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en 80 mm vifte med blåfarget LED-lys, plassert i front bak grillen og støvfilteret.

Hmm, dette skjønte jeg meg ikke helt på.

Siden kabinettet leveres med en 120 mm vifte bak, og en blåfarget 80 mm ledvifte foran,

så er det ett gamerkabinett?

 

Likte utseendet veldig dårlig.

Skal man ha gamerkabinett kjøper man barebone.

6518986[/snapback]

 

Hva har du røyka? Barebone? Hvordan skal en få til 2X Nvida/ATI med SLI/Crossfire, 2GB RAM, raptordisk og overclocka prosessor i en barebone? De klarer jo knapt Word uten å overhete :p

6519142[/snapback]

 

Du vet iallfall ikke hva du prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...