Gå til innhold

Demo av Hitman: Blood Money (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*** Innlegg over ble slettet, fordi det inneholdt hint om nettsted med piratkopiert materiell, og oppfordring til nedlasting av dette. Derfor kan dette svaret virke litt malplassert - TST ***

 

jojo, men da er ikke nedlastningshastigheten så høy, da ligger den kanskje på 30-40 kbs mot nesten 500 hvis det hadde vært en sånn torrent server som jeg tenker på.

Lenke til kommentar

jeg sliter grusomt med lagg, på tross av at pc'en min ligger langt over minimumskravene og jeg har uten problemer spillt tidligere hitmanspill på den.

 

flere som sliter med dette? :cry:

 

EDIT: jeg har samme dårlige fps'en samme hvilken grafikk jeg stiller på, som sagt så er det ikke hardwaren det er mangel på, er nok heller en driverfeil som forhåpentligvis blir rettet opp i neste patch.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
jeg sliter grusomt med lagg, på tross av at pc'en min ligger langt over minimumskravene og jeg har uten problemer spillt tidligere hitmanspill på den.

 

flere som sliter med dette? :cry:

6161700[/snapback]

 

 

Hakka forferdelig på de instillingene som var satt opp av spillet, stilte bare litt ned så gikk det fint for meg!

Lenke til kommentar
noen fått denne feilmeldingen?

6161848[/snapback]

 

 

 

Nå har du skrevet det samme innlegget to ganger, hva er egentlig feilmeldingen?

6161907[/snapback]

 

meningen var at jeg skulle legge inn et PrtSc av meldingen, men det gikk ikke :hrm: men er det noen som skjønner feilmeldingen?

Lenke til kommentar
Har litt lagg problemer jeg også (1gig, A64@2,3Ghz og 7800gt@456/1100).

Trodde jeg skulle ha bra nok, ihvertfall på low?

6161960[/snapback]

 

Jeg har 3ghz, 2gb minne og 6800GT og jeg spiller det på max med anti-aliasing.

6162088[/snapback]

 

Det avgjorde egentlig at jeg sårt trenger 2 gig ram :yes:

6162603[/snapback]

 

laggen du opplever har ingenting med hvor mye ram du har, det er en driverfeil.

Lenke til kommentar

Jupp, kan bekrefte at det er en driverfeil. Har fullversjonen i hendene, kom i Posten til Jobben/Multi-media utsalgssted for noen timer siden, men er akkurat samme feilen som med demoen og en litt mindre lyssky versjon. Håper dette er noen de fikser på snarest.. Hadde håpet dette var en feil som bare gjaldt "warez"-versjonen, men virker beklagligvis ikke slik. Satser på at det blir noe fiks snarest før langhelga..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...