Gå til innhold

Førsteinntrykk fra Hitman: Blood Money (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg i alle fall til dette spillet. Jeg likte Hitman Agent 47 og Hitman Silent assasin, men må si jeg likte ikke contracts noe serligt. Håper at Blood money blir bedre enn contracts, dvs tilbake til den gamle stilen. Om det har litt grafiske problemer og litt dum AI så bryr ikke jeg meg mye om det. Jeg lever meg inn i spillene jeg spiller, og når jeg spiller Hitman og klarer å knerte vakter på vakter uten å bli tatt, da føler jeg meg meget god innvendig :p

Lenke til kommentar

Grafikken er vel ikkje så imponerande at det gjer noko, i alle fall ikkje samanlikna med det som elles er å sjå på E3. Men konseptet, historia og Agent 47 i seg sjølv er jo berre sinnsjukt bra.

 

Har spelt både hitman 1 og silent assassin, men contracts har eg ikkje testa. Eg har høyrd at det ikkje var noko særleg.

Lenke til kommentar

Eneren var SJEF, og silent assassin var enda mer sjef... tror jeg har spilt gjennom det spillet et titalls ganger, KUN for å perfeksjonere og få alt av våpen. Contracts var grei den også, men det burde vært mye vanskligere. Syns brettene var for korte på Contracts.

 

Krysser alt jeg har for at Blood Money skal bli ENORMT! :dribble:

Lenke til kommentar
en ting jeg savner fra eneren var kule hullene i folka. høy å fylle kroppen med hull med minigunen eller M60

6086822[/snapback]

 

Ja, det er synd, bare den første det var i, til å være et leiemorder spill har Hitman blitt alt for snilt, ingen kulehull, ikke realistisk blodsprut, no gore... No brains flying, det skulle vært mer som SoF2.

Lenke til kommentar

Jeg har til nå spilt igjennom de 3-4 første oppdragene, og her er det maaange måter å løse hvert oppdrag på. Du kan la alt se ut som en ulykke, eller skyte alle og stikke av. Kontrollene er litt kronglete til tider, og spillet sliter med ytelsebugs (men så er det ikke offisielt sluppet heller da...). Det som irriterer meg mest, er å finne en bra måte å drepe skurkene på. Jeg kunne jo bare skutt dem, men jeg blir ikke fornøyd før alle de jeg skal drepe, dør på "mystisk vis" og ingen vet hva som skjedde...:p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...