Gå til innhold

Kulturo: Original-Star Wars på DVD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serr? Det må være det værste forsøket på å melke en 20-30 år gammel "trilogi" som ingen gidder se mer...

6052870[/snapback]

Det var vell å ta litt hardt i, vi snakker om filmhistorie og ikke noen hvilken som helst filmer her. Jeg tipper disse kommer til å selge ganske bra, og at det er noen ihugga fans som gjerne ser på "orginalene" en gang i blant.

 

Det er vell heller merkelig at dette har tatt såpass lang tid.

Det er selvsagt av rene økonomiske hensyn at dette gjøres, sjelden man slipper noe for å blidgjøre fansen desverre.

Lenke til kommentar
Serr? Det må være det værste forsøket på å melke en 20-30 år gammel "trilogi" som ingen gidder se mer...

6052870[/snapback]

Nei?

 

Det handler om å gi fansen det de har drømt våte drømmer om i åresvis. ENDELIG får vi de originale filmene på DVD. :w00t:

Lenke til kommentar
Har jeg bare sett "jukse" star wars filmer?  :ohmy:

Trodde det jeg hadde sett var orginalene jeg.

6054429[/snapback]

NRK har sendt de originale filmene på TV flere ganger. Husker jeg hadde alle tre på opptakskasetter. Tror jeg så de minst 50 ganger hver i perioden 1992-95. :love:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Å, daså. Kan huske at jeg har sett de starwars filmene som gikk på NRK en god del ganger ja.

6054636[/snapback]

Husk at NRK også har sendt de digitalt forbedrede versjonene av filmene et par ganger. Men, så du de på før 1997 så var det helt sikkert de gamle versjonene.

Lenke til kommentar

har DVD boksen med de digitalt forbedrede versjonene.. på bonus disken får du se hvor stor forskjell det er... f.eks bakgrunner og slik er byttet ut med mer fargerike og finere bilder.... flere romskip er puttet på i kampsener osv... kan ikke se at det er nødvendig for meg å kjøpe de versjonene som kommer nå..

Lenke til kommentar
Serr? Det må være det værste forsøket på å melke en 20-30 år gammel "trilogi" som ingen gidder se mer...

6052870[/snapback]

 

Er du heilt sløv eller? Eg skal lovre deg det at det er allvorlig mange personer der ute som kommer til å gå mann av huse for å skaffe seg disse god-bitene. Star Wars vil nok aldri bli glemt med det første,det er ein religion! :wee:

Lenke til kommentar
Nei?

 

Det handler om å gi fansen det de har drømt våte drømmer om i åresvis. ENDELIG får vi de originale filmene på DVD. konservativ_woot.gif

 

Eh? De er jo i dårligere kvalitet enn de nye. Blir som å si at ENDELIG er det lagt ut Screener av Seabiscuit på Piratebay :w00t:

Skjønner ikke hvem som vil kjøpe dette.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Serr? Det må være det værste forsøket på å melke en 20-30 år gammel "trilogi" som ingen gidder se mer...

6052870[/snapback]

 

Er du heilt sløv eller? Eg skal lovre deg det at det er allvorlig mange personer der ute som kommer til å gå mann av huse for å skaffe seg disse god-bitene. Star Wars vil nok aldri bli glemt med det første,det er ein religion! :wee:

6054894[/snapback]

 

Ja, av uforståelige grunner, Star Wars har aldri hatt det som gjør Sci-Fi generen bra, nemlig det at den tar opp interessante etiske/moralske/filosofiske problemstillinger, og klargjør det (evt gjør det mindre kontroversiellt) ved å sette det inn i en hypotetisk framtidig verden). Underholdnings-scifi holder seg ikke like godt med tiden. Og star wars er ikke noe unntak i mine øyne.

 

AtW

Lenke til kommentar
Nei?

 

Det handler om å gi fansen det de har drømt våte drømmer om i åresvis. ENDELIG får vi de originale filmene på DVD. konservativ_woot.gif

 

Eh? De er jo i dårligere kvalitet enn de nye. Blir som å si at ENDELIG er det lagt ut Screener av Seabiscuit på Piratebay :w00t:

Skjønner ikke hvem som vil kjøpe dette.

6055210[/snapback]

 

Den tr00 SW-fanskaren,og kansje av den litt eldre typen som blei invitert inn den forrykende SW verdenen via disse filmene på kino.

Lenke til kommentar
Og hva har denne fanskaren imot god kvalitet? Og disse har sikkert filmene fra før, de har bedre ting å bruke pengene sine på enn å kjøpe SW dobbelt.

6056074[/snapback]

 

Verken meg erller deg kan vite ka denne fanskaren er god for. Kor mange trur du kjøpe LOTR Extended i tillegg til kino versjonen på dvd? Er nok en del hardcore fans som tok seg godt til rette med begge. Men SW er et såpass stort fenomen,med så utrolig mange tilhengere, at eg påstår her og no at disse vil selge som varmt brød.

Lenke til kommentar
Verken meg erller deg kan vite ka denne fanskaren er god for
Nei, men har de filmene en gang, kjøper de dem ikke engang til, bare med dårligere lyd, farger, osv?

 

Kor mange trur du kjøpe LOTR Extended i tillegg til kino versjonen på dvd?
Håper da virkelig ingen kjøpte de, de var dritkjedelige.

 

Men SW er et såpass stort fenomen,med så utrolig mange tilhengere, at eg påstår her og no at disse vil selge som varmt brød.
Slik, mener du vel: Men SW var et såpass stor fenomen, og hadde så utrolig mange tilhengere, at disse vil solgt som varmt brød.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...