Gå til innhold

TG06: Vi kåret beste casemod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nummer tre var helt nydelig. Nummer en var plagsom og nummer to virket ikke helt fin på meg. Selvfølgelig kun personlig mening.

 

Kabinett tre var stilfull, klassisk, men hadde likevel elementer som blå led i lamper som ikke ødela helhetsinntrykket. Elsker slikt treverk. Nydelig :)

Lenke til kommentar

noen mulighet for å publisere bildene fra resten av deltakerne i compoen..

 

sitter forsjåvitt på rad 25, sete 16 med et aldri så lite trekabinett (som i mine øyne er penere enn det til nr 3), men nådde nok ikke helt opp da det ikke er helt ferdig, og mangler litt "finishing tuches"

Lenke til kommentar

Hehe, grattis nr1 og nr3! Var morro å komme på 2. plass også :D

Trenger litt kabelrydding, så kjekt med ny strømforsyning.

Zevz, mye jeg kunne gjort bedre og mye mer nøye ja, helt enig. Et par mål som bare ble tatt med øyet omtrent :blush: *hysj hysj :tease: *

 

Men men, folk har forskjellig smak, og jeg syntes alle var bra, genialt med skap!

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
Bare jeg som syns at det trekabinettet hadde helt feil tresort?

Kunne blitt veldig fint om den var lagd av riktig tresort.  :)

5927444[/snapback]

 

 

Nå et ikke jeg så mye om kabinettet, men det er flere faktorer som gjelder. For det første er stivheten. Det hele veier en del og treet skal børe vekten, det er jo kjekt med et kabinett som ikke knekker sammen.

 

For det andre er holdbarheten og resistens mot råte osv osv.

 

Hvis du tenker på farge, så er det jo bare å lakke den og så får den en god og fin brunaktig farge.

Lenke til kommentar

hm, hvorfor førsteplass på et slikt "kabinett" var jo ikke akkurat noe han hadde lagd selv,ok , han har kommet på den sprø ideen, den skal han ha, men likevel.

Alu dream syns jeg er meget stilfult å hadde fortjent førsteplassen

Trekassa så også bra ut (på bildet hvertfall)

 

Hadde jo vært greit å fått bilde av resten av de som var med i konkuransen da, sikkert mye fint der også :)

Lenke til kommentar

Syns hele greia med casemod har blitt tull. casemod = kabinett modifikasjon.

Det å da bygge pc'en sin inn i et hjørne skap blir for teit. Men siden det er bizzardo som er dommer så forundrer det meg ikke at det vant.

 

Syns egentlig ingen av de 3 som vant var noe bra jeg, alu dream kan bli bra,men så ihvertfall ikke bra ut på bilde, det å kalle det "lian li to the next level" blir for teit.

Spiller tydelighvis ingen rolle for mange om pc'en er stil full eller ikke.

"Casemoddene" til bizzardo begynner å bli litt kjedelige, Bender er jo kuul,men alt det andre er litt kjedelig. Kansje jeg skal skaffe meg en sånn 2.5m høy Alien figur de hadde på Avalon på Paleet i oslo,så dytte en pc opp i rompa på den. Eventuelt bygge pc'en min inn i sofa'en.

Syns Alu Dream burde ha vunnet, sinde det blir en ekte casemod.

 

Den mest imponerende case-modden som fins må vel være "Dark Blade" ,ligger på bit-tech forumet,se på den så ser dere et annet nivå..

 

Nei.. Få nivået opp neste år.

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Syns hele greia  med casemod har blitt tull. casemod = kabinett modifikasjon.

Det å da bygge pc'en sin inn i et hjørne skap blir for teit. Men siden det er bizzardo som er dommer så forundrer det meg ikke at det vant.

 

Syns egentlig ingen av de 3 som vant var noe bra jeg, alu dream kan bli bra,men så ihvertfall ikke bra ut på bilde, det å kalle det "lian li to the next level" blir for teit.

Spiller tydelighvis ingen rolle for mange om pc'en er stil full eller ikke.

"Casemoddene" til bizzardo begynner å bli litt kjedelige, Bender er jo kuul,men alt det andre er litt kjedelig. Kansje jeg skal skaffe meg en sånn 2.5m høy Alien figur de hadde på Avalon på Paleet i oslo,så dytte en pc opp i rompa på den.  Eventuelt bygge pc'en min inn i sofa'en.

 

Den mest imponerende case-modden som fins må vel være "Dark Blade" ,ligger på bit-tech forumet,se på den så ser dere et annet nivå..

 

Nei.. Få nivået opp neste år.

5927616[/snapback]

Hva hadde du egentlig forventet deg?

 

Om Bizzardo sine casemods begynner å bli kjedelige, vil jeg ikke si. Du får velge selv, men det er alikevell ARBEID av HØY klasse.

 

___________

 

Dessuten, hva vet vell vi om hva han med hjørneskapet hadde gjort? Om han har gjort noe annet en å bare putte PC-en inni, står det ingenting om. Så vennligst, slutt å lek viktigper før dere vet hva som egentlig er blitt gjort!

 

Edit: Jeg ble bare litt irritert, men det går føkkings ikke an å sammenligne med mange av casemoddene på bit-tech forumet! Mange har jo uendelig av middler, samt at det er jobben deres! Nei, please...

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...