Gå til innhold

TG06: 965 Extreme Edition til 6,3 GHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takket være et par tønner flytende nitrogen og store mengder vaselin fikk ekstremoverklokkerne frekvensen på prosessoren 2,57 GHz over spekk

 

Det er ganske fett å kjøre prosessorer over spekk :!:

 

Enda mer spekk er det å kjøre den over olje.

Endret av formann
Lenke til kommentar
1. Hvem er Stein Erik Budalen? :!:

 

2. Dere skriver: "Normalt skal prosessorer gå ganske mye lenger enn dette når den virkelige overklokkingen og kjølingen begynner."

 

Åja jøss, har dere virkelig ikke fått med dere at alle CPU-er klokker forskjellig? Latterlig, flott at forfatteren har peiling.

5920404[/snapback]

 

seriøst.. blir halveis kvalm av de som sitter hjemme og tror de har mer peiling enn stoolman og overklokk. Se de harde fakta lenniz, du har ikke peiling.

Lenke til kommentar

Dessverre, der dreit du deg ut.

 

HVOR har jeg skrevet at jeg har mer peiling enn de? Kritikken min gikk til forfatteren, og ikke Stoolman og Overklokk.

 

Har DU så mye peiling? Kan ta et eksempel: Det finnes 3700+'er som gjør over 3.1 ghz på luft, min makser på 2.9 på vann, hvordan er det mulig enda jeg har bedre kjøling?!?!+11++oeneo Hvis du tror det er noe annerledes med prosessorne de bruker så tar du feil.

 

Bruk hjernen og lær deg klokking.

Lenke til kommentar
1. Hvem er Stein Erik Budalen? :!:

 

2. Dere skriver: "Normalt skal prosessorer gå ganske mye lenger enn dette når den virkelige overklokkingen og kjølingen begynner."

 

Åja jøss, har dere virkelig ikke fått med dere at alle CPU-er klokker forskjellig? Latterlig, flott at forfatteren har peiling.

5920404[/snapback]

 

seriøst.. blir halveis kvalm av de som sitter hjemme og tror de har mer peiling enn stoolman og overklokk. Se de harde fakta lenniz, du har ikke peiling.

5920433[/snapback]

???????? :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg sitter hjemme og kan grunnprinsippene bak overklokking, har gjort noe småtteri selv, og kan egentlig ikke så veldig mye om det. Men LenniZ, er derimot en person med meget høy kompetanse rundt dette temaet.

 

Btw, gøy klokk :)

5920616[/snapback]

 

Jupp, Lenniz er en koseklokker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...