Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Dette har utviklet seg til å bli en tråd hvor folk kan legge ut tips om hvilke internettsider som har gode tilbud på enkelt filmer og kampanjer/salg.

 

Jeg hadde store planer om å holde første posten svært nøye oppdatert, men hva skal jeg si... Jeg er en lat jævel :) Det går forholdsvis greit å bare følge med på tråden etter hvert som tipsene kommer inn uansett.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice jobba Scarface^. :thumbup:  Lurer man på prisen i norske kroner er det jo bare å fyre på ordet "valutakalkulator" i google.

Men du må vært enig at det hadde vært greit om noen hadde gjort det, ikke sant? Så slipper alle sammen å gjøre det.

Orginalpris skal jeg være med på. Men pris i norske kroner får jeg heller vurdere litt senere.

 

Edit: Holder meg med pris i kroner, det går tydeligvis greit.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Veldig bra :thumbup:

 

Så de selgte Alien Quadrilogy Box Set på play.com for 203 kroner :dribble:

 

Bra med Easter Sale ja :D

5893947[/snapback]

Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk.

Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer).

Lenke til kommentar
[littslemmodus]

 

 

Det hjelper jo ikke deg så mye siden du ikke får lov av mor og far til å handle over nettet :p  :devil:

 

 

[/littslemmodus]

5893975[/snapback]

 

Fra nå av liker ikke jeg deg :realmad:

 

Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk.

Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer).

 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
[littslemmodus]

 

 

Det hjelper jo ikke deg så mye siden du ikke får lov av mor og far til å handle over nettet :p  :devil:

 

 

[/littslemmodus]

5893975[/snapback]

 

Fra nå av liker ikke jeg deg :realmad:

 

Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk.

Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer).

 

Takk for tipset :)

5894289[/snapback]

 

:D Er siste gangen jeg kødder med deg, tror jeg :)

 

Har du klart å overtale dem? Eller gjør du kortopprør og bestiller først og tar kjeften etter på?

 

Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse, gjorde det i flere år, til slutt så bare ga de opp :)

Lenke til kommentar
[ :D Er siste gangen jeg kødder med deg, tror jeg :)

Har du klart å overtale dem? Eller gjør du kortopprør og bestiller først og tar kjeften etter på?

 

Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse, gjorde det i flere år, til slutt så bare ga de opp :)

5894519[/snapback]

 

Kanskje lurt :hrm::p

 

Nja, tror jeg venter litt med den diskusjonen. Nettopp diskutert om "ånder" og overnaturlige ting som "gud" osv. Tror de er ganske irritert på meg nå :roll:

 

Foreldrene mine er hjernevaska :dontgetit:

Lenke til kommentar

Oppdatert:

-CD-WOW EASTER SALE

-PLAY.COM DVD BARGINS (Er bare en link til play.com sin DVD Bargins side)

-DIVERSE TILBUD PÅ ENKELT DVD-ER (Hvor Alien Quadrilogy Box Set har blitt lagt inn. Her trenger jeg tips fra folk som kommer over gode tilbud)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...