Gå til innhold

Nytt om Sensible Soccer (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker at jeg var på copy-party (det vi kalte LAN-party i gode gamle Amiga-dager), og der hadde vi en konkuranse i Sensible Soccer.

Premien var hundre disketter, og i finalen lå jeg under 0-4 ved pausen, men min trøtte kamerat snublet i strømledningen.

Så vi måtte ha omkamp.

Den vant jeg 5-0, min motstander var dritsur. :D

 

Mest morsomme fotballspill noensinne, med morsomme skruballer og lignende, håper virkelig det lever opp til forgjengeren.

Dagens fotballspill synes jeg liksom at går i slow motion, og dreper mye av det morsomme med spillingen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Testa demoen av dette spillet (på pc riktignok) og oppdaget til min fortvilelse at det ikke var mulig å endre kontrollene på spillet. Tenker på å kjøpe det til PS2 i morgen, men frykter at dette problemet vil vedvare.. Noen som aner noe om dette? Burde jo gå an å endre kontrollene?!

Lenke til kommentar
Testa demoen av dette spillet (på pc riktignok) og oppdaget til min fortvilelse at det ikke var mulig å endre kontrollene på spillet. Tenker på å kjøpe det til PS2 i morgen, men frykter at dette problemet vil vedvare.. Noen som aner noe om dette? Burde jo gå an å endre kontrollene?!

6272004[/snapback]

 

Du starter spillet, menyen kommer opp (start game osv) du velger settings og configure på den kontrollen du vil endre... går helt fint vettu :)

Lenke til kommentar
Når kommer det i Norge

Det samme lurer vi på, og jeg var senest i dag i kontakt med Ubisoft Nordic om dette – siden de har gitt ut Codemasters' spill i Norge, Sverige og Danmark den siste tiden. Vår PR-kontakt kunne fortelle at det foreløpig ikke forelå noen distribusjonsavtale for dette spillet.

 

Avventer svar fra Codemasters for en oppklaring. Vender tilbake med mer info så snart jeg vet noe.

 

Oppdatering: Det viser seg likevel at Ubisoft skal distribuere det. PR-ansvarlig var tydeligvis ikke helt oppdatert på situasjonen. Men de har ikke bestemt noen lanseringsdato enda.

Endret av TST
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har det til xbox nå, men ble litt skuffa! Blir ikke det samme som den gode gamle sensible med en knapp som gjør alt.. Altså både sentrer,takler og skyter ballen. Tviler også sterk på at jeg da kan koble joystick til denne versionen på xbox, som jeg gjør til emulator versionen.. Sensible MÅ spilles med joystick og ikke kontroller :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...