Gå til innhold

Tastatur med iPod-docking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som har gått lei av iPod-trenden 2005© for lenge siden? Hva blir det neste? Dorullholder med iPod-docking?

 

ATW: Jeg antar den bare erstatter kabelen for tilkobling til PCen, samt at man får en fin ryggstøtte til iPod'en. Men jeg regner med at dette går på bekostning av at tilkoblingen til tastaturet ikke kan være trådløs.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

hm. Jeg skal ha meg et slikt et. Trenger dock til min iPod men så trenger jeg nytt tastatur så hvorfor ikke?

Det jeg ikke liker helt med det tastaturet der er fargen. At det er iPod dock på den er greit men at alt som skal vær til iPod må vær hvit? Nå er jo iPod også i svart så hvorfor må alt annet vær hvit?

Huff... må nesten lakke det tastaturet hvis jeg skal ha det :hrm:

 

Edit:

Simen 1. Det er ikke alle som vil ha trådløst tastatur. Hvis de er ute etter det så er det mange andre tastatur å velge mellom.

Endret av modzona123
Lenke til kommentar
Hva blir det neste? Dorullholder med iPod-docking?

http://www.tuaw.com/media/2006/01/ipodtp.jpg

 

:green:

5781144[/snapback]

Jeg er målløs :ohmy:

5781577[/snapback]

Trodde det var en slik på alle do etterhvert :) Husker det var en eller annen side som laget en liste over iPod utstyr og dette var faktisk ikke den mest unyttige saken....

5781635[/snapback]

 

Vel du bruker da mykje tid på badet igjenom livet ditt men tviler sterkt på at du bruker meir tid der enn du vil gjøre forran ein PC. :D , så denne er da sikkert laga som ein gimmik :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva blir det neste? Dorullholder med iPod-docking?

http://www.tuaw.com/media/2006/01/ipodtp.jpg

 

:green:

5781144[/snapback]

Jeg er målløs :ohmy:

5781577[/snapback]

Trodde det var en slik på alle do etterhvert :) Husker det var en eller annen side som laget en liste over iPod utstyr og dette var faktisk ikke den mest unyttige saken....

5781635[/snapback]

Jeg søkte på ipod på amobil.no, og fant ganske masse rart ekstrautstyr til ipoden:

amobil.no

 

Og det var amobil.no som skrev den artikkelen, men jeg finner den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...