Gå til innhold

Bærbar med semsket skinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ifølge en undersøkelse utført av Intel og Ultrasuede blant amerikanske PC-brukere, svarte 73 % at den bærbare PC-en reflekterer ens personlige stil og 76 % at man kaster et blikk på andres bærbare for å sjekke ut designet på den. 40 % mente at designet på deres bærbare maskin var kjedelig, ensartet og trist. 60 % svarte i undersøkelsen at man kunne tenke seg å friske opp den bærbare med farger, mønstre og stoff.

I en lokal spørreundersøkelse svarte 100% at statistikken fra den spørreundersøkelsen høres tvilsom og/eller merkelig ut.

Lenke til kommentar

Synes det er rart det ikke gjøres mer med designet på pcer. Tenker bare på hvor stort marked det er for det. Tenk alle nye studenter, de velger ikke pc ut fra spesifikasjoner, men heller design.

Folk vil ha "epple-pc" de aner ikke at det er Mac eller at det bruker apple-os, men de vil ha det fordi den ser pen ut.

Lenke til kommentar

Virker egentlig som en litt kul ide, sålenge dette stoffet holder seg, noe jeg antar det gjør, sånne "skinnetterligner" pleier vel å være ganske solide? (Er det ikke sånn som brukes på kontorstoler bla?), men om det blir gjennomført er det sikkert alt for dyrt i starten, god design er kult det, men jeg orker ikke å betale tusenvis for det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om stoffet er avtagbart og vaskbart, for jeg regner med det kan bli ganske skittent etter hvert.

 

Jeg er litt skeptisk til å bruke stoff på overflatene for stoff vil definitivt virke varmeisolerende og dermed gjøre at man må ha kraftigere/flere vifter internt i PC'en.

 

I en lokal spørreundersøkelse svarte 100% at statistikken fra den spørreundersøkelsen høres tvilsom og/eller merkelig ut.

5229762[/snapback]

Da tipper jeg det var X% som synes statistikk er generelt merkelig og uforståelig, og 100-X% som synes det er merkelig og uforståelig at så mange synes statistikk er merkelig og uforståelig, for de selv synes jo det er så enkelt og forståelig. ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg syns de pcne så ganske så bra ut, veldig stilige. Kunne tenkt meg å ha en sånn pc, tenker meg det er mye diggere å ha hendene hvilende på det stoffet. Det med varmen er en annen ting da, vi vet jo ikke om det er noe problem enda, men de finner nok ut av noe hvis det er veldig problematisk med det.

 

Jeg liker å velge selv det pcn har inni, hvorfor ikke utenpå også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...