Gå til innhold

Uwe Boll lager Postal-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, håper han var ironisk. Har ennå ikke oppdaget en gamer(filmentusiast) som har noe positivt å si om denne mannen. Det har jo rett og slett vært reinhakka dritt det denne mannen har prestert å få på lerretet. Kan ikke fatte og begripe hvor han får pengene og ressursene fra??

Lenke til kommentar

Pulp fiction, ok

Falling down, denne filmen kunne jo hatt navnet postal

Wag the Dog? (edit: her skulle det vært tre spørsmålstegn, for å vise at jeg var som denne karen -> :dontgetit: )

 

En stund siden jeg så den filmen, men utifra det jeg husker må man være ganske oppfinnsom for å få noe fra den inn i postal "storyen"....

 

...eller, det er digitale katter da :p

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Og hva slags historie skal være der? Gå og kjøpe melk? :p

5062725[/snapback]

 

Klart!! Kjøpe melk er jo Storyen i Spillet så.. Men Når det er Uwe som lager den:

 

Handlingen utspiller seg i 3098 og verden er overtatt av tre-spisende Space-frogs. For å redde verden må Postal-dude oppsøke den allmektige speis-hamser`n som ruler alt! For å komme dit må han slakte for fote zombis, som har mutert slik de kan fly og pisse brennede bensin... :ermm:

 

Etter å ha sett et par av filmene hans, VET jeg hvor "flink" han er til å brukle orginal story`n. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Wow, det beste innan dataspel og det beste innan filmskaping møtast endeleg! Det må berre bli dritbra! Den skal nok rett inn i DVD-samlinga mi mellom "Hercules i New York" og "U.S. Samurai". :D

 

Kay

5062620[/snapback]

 

Hva? Har du ikke US Seals da? Den eier! Muligens en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett! (definitivt den dårligste jeg eier)! :lol:

Lenke til kommentar
Hva? Har du ikke US Seals da? Den eier! Muligens en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett! (definitivt den dårligste jeg eier)! :lol:

5063224[/snapback]

 

Skal mykje til for at den er dårlegare enn US Samurai (òg kjent som "My Samurai"), men om eg kjem over den i tilboskorga på Spaceworld ein gong, er eg villig til å gi den ein sjanse. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
oppsøke den allmektige speis-hamser`n som ruler alt!

5062823[/snapback]

 

Hva? skal Boo være med også(!), betyr det at Minsc også får en rolle i filmen?

 

Kansje Dynaheir også burde være med, så får ho enderlig bekreftet at Boo er en miniature giant space hamster.

 

 

:p

5070626[/snapback]

Snakker dere gresk nå? Jeg skjønner ingne ting.

Hva er det dere snakker om, egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...