Gå til innhold

Julepakke til The Sims 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg skjønner ikkje heilt kva som er så spesielt med The Sims, bortsett frå at det er grusomt kjedelig altså. Det finnes mange gode spel her i verden, kvifor skal The Sims ha så ekstremt høge salgstal? :hmm:

Fordi det er ikke-gamerne som spiller det. Feks. likt de som bruker singstar. Slike spill er mer egnet for de som ikke gamer så mye ellers. De fleste burde nesten forstå at det er bedre å leve sitt eget liv enn et begrenset Sims-liv! :)

Lenke til kommentar
[iC,12/10/2005 : 17:29]
ikke si at det er ENDA en exp pakke??

Hva mener du? Enda en? Det har jo bare kommet EN enda da, har det ikke? Bare slapp av, når du er 80 år gammel kommer nok expansion pack 50 til Sims 22 skal du se. ;)

2--

 

 

College og night life

Ja, beklager, to. Synes å huske en slik nightlife greie, men mener det finnes en for 1'ern også. Anyways, du kan nok bare slappe heøt av. Det skal nok komme minst TI nye expansion packs til spillet - MINST! :!:

Lenke til kommentar

Sims 1: Livin' large, House party, Hot Date, Holiday, Makin' Magik og Unleashed

Sims 2: University og Nightlife.

Værste er at jeg husket alle, i kronologisk rekkefølge også :blush:

 

og hvorfor er det ingen som klager nå EA spytter enda mer Tom Clancy-greier?(Hvor mange er det nå, 14?) Er vel bare fordi det er "mandig" å skyte de samme terroristene om og om igjen, mens Sims som har innebygget level-editor, mulighet for å lage egne spill-karakterer og lage hele historien er "Gay". Utrolig at folk disser spill bare fordi de ikke inneholder ymse gevær.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Sims 1: Livin' large, House party, Hot Date, Holiday, Makin' Magik og Unleashed

Sims 2: University og Nightlife.

Værste er at jeg husket alle, i kronologisk rekkefølge også :blush:

 

og hvorfor er det ingen som klager nå EA spytter enda mer Tom Clancy-greier? Er vel bare fordi det er "mandig" å skyte de samme terroristene om og om igjen, mens Sims som har innebygget leve-editor, mulighet for å lage egne spill-karakterer og lage hele historien er "Gay". Utrolig at folk disser spill bare fordi de ikke inneholder ymse gevær.

Gratulerer, fan eller? :tease:

Lenke til kommentar
Sims 1: Livin' large, House party, Hot Date, Holiday, Makin' Magik og Unleashed

Sims 2: University og Nightlife.

Værste er at jeg husket alle, i kronologisk rekkefølge også :blush:

 

og hvorfor er det ingen som klager nå EA spytter enda mer Tom Clancy-greier? Er vel bare fordi det er "mandig" å skyte de samme terroristene om og om igjen, mens Sims som har innebygget leve-editor, mulighet for å lage egne spill-karakterer og lage hele historien er "Gay". Utrolig at folk disser spill bare fordi de ikke inneholder ymse gevær.

Gratulerer, fan eller? :tease:

Må dessverre presisere dere der gutter:

 

The Sims:

- Livin' Large

- House Party

- Hot Date

- On Holiday

- Superstar (Glemte du ;))

- Unleashed

- Makin' Magic

De to siste hadde du byttet om hvem som kom først.

 

The Sims 2: hadde du "alle rikitige" :yes:

 

Dette må pugges! :p:blush:

Lenke til kommentar
Sims 1: Livin' large, House party, Hot Date, Holiday, Makin' Magik og Unleashed

Sims 2: University og Nightlife.

Værste er at jeg husket alle, i kronologisk rekkefølge også :blush:

 

og hvorfor er det ingen som klager nå EA spytter enda mer Tom Clancy-greier?(Hvor mange er det nå, 14?) Er vel bare fordi det er "mandig" å skyte de samme terroristene om og om igjen, mens Sims som har innebygget level-editor, mulighet for å lage egne spill-karakterer og lage hele historien er "Gay". Utrolig at folk disser spill bare fordi de ikke inneholder ymse gevær.

1. Det finnes vel ikke 14 RS-titler, gjør det vel?

 

2. Det er Ubisoft som har gitt ut alle RS-spillene da. I allefall ikke EA.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...