Gå til innhold

Høstslipp fra Creative og Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådløse høytalere er ganske hendig, importerte for 4-5 år noen høytalere med rf overføring, funka fint for å få stuemusikken inn til soverommet, eller ut i hagen, hadde jo effektiv rekkevidde på ca 100m, og både batteri og og strømforsyning.

 

Men det er virkelig bra at bakhøytalere i et souroundsystem blir trådløse, håper bare det er litt frekensjustering, er jo kjipt dersom naboen har samme høytaleresett , og signalene når inn til dine :p

Lenke til kommentar

Synes den lasermusen var litt søt jeg da, liksom litt "sølvfarget", noe som sikkert flere moddere vet å sette pris på. Dernest må det jo påpekes at det ene "sølvfargede" tastaturet med litt sånn småfeminin knekk så greit ut. Bare så synd at det aldri vil komme opp mot det knastebrettet jeg bruker nå (et 10 år gammelt ACER), eller det jeg regner med å kjøpe fremover fra Unicomp.

Lenke til kommentar
Gleder meg til at jeg kan skifte tastatur..! :D

Håper bare Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 blir like bra som jeg tror det er...

Da ryker mitt gamle ms natural pro..!

 

 

:dribble::dribble::dribble: Ser unektelig deilig ut..!

Det er sjelden jeg kan si meg enig med folk i så stor grad som akkurat der. Det kan virke som Microsoft har lagt seg i selen for å få det til å se lekrest mulig. Så får vi bare håper at det er like lekkert å bruke. Selv om jeg tviler på at det erstatter de tastaturene jeg er vant til ;)

Lenke til kommentar
Det er sjelden jeg kan si meg enig med folk i så stor grad som akkurat der. Det kan virke som Microsoft har lagt seg i selen for å få det til å se lekrest mulig. Så får vi bare håper at det er like lekkert å bruke. Selv om jeg tviler på at det erstatter de tastaturene jeg er vant til ;)

Ja, er det jeg føler kan bli litt vanskelig, blir nok liggende i skapet en god stund etter at det tastaturet er kommet i hus...! Alt som glimrer er ikke gull..! Men, jeg håper.... Siden mitt gamle tastatur begynner å få utslitte taster..!

Lenke til kommentar
Ja, er det jeg føler kan bli litt vanskelig, blir nok liggende i skapet en god stund etter at det tastaturet er kommet i hus...! Alt som glimrer er ikke gull..! Men, jeg håper.... Siden mitt gamle tastatur begynner å få utslitte taster..!

Hehe. Jeg hadde et forferdelig dårlig tastatur som kom med min siste ferdig-kjøpte maskin, (en Siemens Expert Celeron 433), etter jeg hadde brukt denne maskinen i noen år var halvpartene av alle bokstyavene slitt vekk og spacen drev og hoppet av om jeg slo skjevt på den. Og dette var bare via skriving og litt spill (ikke noe knusing av tastatur).

 

Etter det har jeg utelukkende brukt eldre tastatur (IBM, ACER, og mitt neste blir nok et Unicomp, disse er basert på gammel IBM-teknologi)

 

Jeg må innrømme at jeg i et svakt øyeblikk kjøpte et av de billige og litt mindre MS-tastaturene (et sånt et med flere hurtigknapper enn en noensinne vil trenge). Til å begynne med var det greit å bruke (greie taster, sånn rent taktil-messig), men allerede etter et par uker begynte jeg å se at g-knappen ble slitt. Selv om jeg ikke ser så ofte på tastene mine, og spiller ikke så mye nå lengre, så er det ikke godt nok.

 

Så det endte med at jeg tok fram det gamle aceret mitt. Funker fint det.

 

Og det er det jeg er litt skeptisk til når vi snakker MS-tastatur. Holdbarheten på dagens. Det kan jo hende at de som koster litt mer penger faktisk holder bedre, men jeg velger å være tvilende. Men vi får da se. Jeg har tatt feil før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...