Gå til innhold

Omtale av Fantastic Four (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La bomba grande! Nei, egentlig ikke. Så utrolig få av slike spill som får bra kritikk, og når filmen sugde, så var det ikke så utrolig rart at spilelt skulle gjøre det også.

 

Jeg fatter det ikke. Hvorfor gjør de slikt til nesten ALLE slike filmer? De MÅ lage spill til dem, og de lærer ALDRI! Det blir omtrent ALLTID DRITT!

 

Det er som sagt utrolig få bra film-baserte spill.

Noen av dem er vel Riddick, Incredible Hulk: Ultimate Destruction og The Punisher (jeg synes nå det var dritfett).

 

Forhåpentligvis endrer dette seg når Gudfaren kommer, som jeg håper blir et virkelig bra spill (det har blitt utsatt, noe som er et godt tegn, da EA tydeligvis ikke vil ha dette så uferdig som alt det andre).

Lenke til kommentar
[iC,26/08/2005 : 15:00] Så utrolig få av slike spill som får bra kritikk, og når filmen sugde, så var det ikke så utrolig rart at spilelt skulle gjøre det også.

Det er vel egentlig ikke mye sammenheng mellom film og spill? 2 forskjellige medier.

 

Og ja, The Punisher var utrolig kult! :)

Neida, men når liksom filmen sugde så var det liksom garantert at spillet lbe dårlig også.

Jeg mener det ikke bokstavelig talt. Det var bare litt spekulasjon fra min side.

Forresten så synes mange at Riddick-filmene er dritt (ekskludert meg), men spillet kan ærlig talt ikke betegnes som annet enn helt utrolig bra.

Lenke til kommentar
Bare se på Half-Life 2...enestående grafikk og effekter.

Tuller du? har du sett de elendige texturene i HL2?

Bare se på Half-Life 2 og Doom 3. Ingen av dem var vakent banebrytende, de var litt over gjennomsnittlige spill som reddet seg inn mye på grunn av hypen rundt enestående grafikk og effekter.

 

Snakker ikke nødvendigvis at de hadde den heftigste grafikken i verden, selv om jeg synes den var fet som få. ;) Jeg snakker om at de gjorde det bra mye på grunn av hypen rundt grafikken, som jo skulle være uten sidestykke.

Lenke til kommentar
Bare se på Half-Life 2 og Doom 3. Ingen av dem var vakent banebrytende, de var litt over gjennomsnittlige spill som reddet seg inn mye på grunn av hypen rundt enestående grafikk og effekter.

 

Sjeldent har jeg hørt en mer fornuftig oppsummering av en spillanmelder om doom3 og hl2s kvaliteter. Skal følge litt med på dinne anmeldelser i framtiden. Du høres ut som en fornuftig mann :)

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...