Gå til innhold

Demo av Fahrenheit (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke til å vaske jeg! Bug? eller får jeg det bare ikke til. Jeg tar kosten, og prøver å skrubbe gulvet men den gang ei! Skal jeg bløte gulvet først med noe?

ta opp kosten, velg gulvet, så ser du på ikonet på toppen.. ser du den hvite "energi" boblen som går opp og ned? gjør samme bevegelse som den med musen. :)

Lenke til kommentar
Får ikke til å vaske jeg! Bug? eller får jeg det bare ikke til. Jeg tar kosten, og prøver å skrubbe gulvet men den gang ei! Skal jeg bløte gulvet først med noe?

ta opp kosten, velg gulvet, så ser du på ikonet på toppen.. ser du den hvite "energi" boblen som går opp og ned? gjør samme bevegelse som den med musen. :)

Men det blir alltid ei blodstripe igjen som man ikke kan vaske!

Lenke til kommentar

DEMO?! Å herregud for en herlig dag! Ikke bare en mektig fet DOOM 3 trailer, men også en demo av Fahrenheit!

 

Jeg så introen i dag (tror det var introen, minner mye on en intro. Var med i PCGW som kom i dag), og den virker veldig... apokalyptisk. :)

 

Dæven, nå tok dere meg med underbuksa på knærne, for en demo av Fahrenheit hadde jeg ikke sett for meg!

Får laste den ned nå da.

 

Takker! :thumbup:

Lenke til kommentar

Syntes det var kult, mange muligheter, men virker noe stressende, dro vekk liket, vasket gulvet og hendene, betalte regningen og løp som en gal bort til taxien :p

Gleder meg til fullversjon, dette kan bli genialt.

Tror det kommer til å være stressende og vansklig til tider, men det blir bare gøy.

Lenke til kommentar
Vasker gulvet men blodet går ikke vekk

Selve blodpølen går vekk, men ikke den stripa som du laget da du dro liket bortover gulvet. Dette ser kanskje ikke ut som mye, men du kjøper deg litt tid til å stikke mens politimannen akkurat kom inn i rommet. Han ser ikke den stripa med blod før han er helt nær avlukket liket ligger i.

 

Fryktelig morsom demo. Gleder meg til dette spillet. :)

Lenke til kommentar
Hm, slutter demoen da man tar taxien? for eg kommer ikkje lengre, uansett fantatisk demo, dette kan bli bra.

Den kan slutte der ja, om det er det du har lyst til.

Du kan også slutte tidligere.

 

Du kan forresten også gjøre en del småting før du drar (sette på musikk på jukebox'en, spise, drikke, se på TV, pisse, vaske hendene, tørke hendene, osv).

 

I antall ting du kan gjøre vet jeg ikke helt om du er helt "ferdig", men i distanse så er du ferdig. Taxien og undergrunnen er sluttpunktene for demoen.

 

EDIT: Må forresten også si at dette var en sykt bra demo. Ikke bare viser den NØYAKTIG hvordan spillet kommer til å bli in-game, men det følger også med en liten "making of-" snutt og en teaser-trailer (jeg synes nå den var temmelig lang, i motsetning til hva teasere ofte er).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...