Gå til innhold

TEST: Aspire X-Plorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er vel fordi det er så få slikke lige kabinetter...

men uansett, vifteplassen bak, støtter ikke den 92mm + 120mm også? (det bør du i så fall få med også)

 

og under konklusjonen, der du sier at kabinettet er lett, så står det at kabinetter lett (noe i den duren iallefall) det hadde jo vært kjekt om du fikset det også?

 

ellers en strålende test.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har sett styggere kabinetter, men likte det vifte festet bak, kanje ikke det mest plass besparende, men det ser kaske kjekkt ut.

bra test ellers, men hadde vert morsomt om Hardware kunne teste hvor mye kabbinettene beskytter delene inni, siden det sikkert er mange som en eller annen gang har mista pcen til flerforldige tusen i bakken.

Lenke til kommentar

hvorfor er det nesten ingen kabinett som har hdd'ene med mating fra "siden", og ikke bakfra som det alltid har vært? har prøvd to kabinett med side-mating (Antec Sonata og LianLi PC2100) og kommer aldri til å kjøpe meg et kabinett med bak-mating igjen. Av disse to var det Antec som hadde den suverent beste løsningen, med en gummi-"opphengt" "seng" som hdd'en monteres i, før den slides inn.

Lenke til kommentar
[...] men uansett, vifteplassen bak, støtter ikke den 92mm + 120mm også? (det bør du i så fall få med også) [...]


  •  
  • 1 x 8 cm bak (inkludert)
     
  • 1 x 8 cm topp (inkludert)
     
  • 2 x 8 cm front (ikke inkludert)
     

 

Tenkte samme tanken som tha stoffi. Er det begregnet for 80mm og 92mm vifter?

 

Se på dette bildet fra testen:

 

10t.jpg

 

LOZER

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er det mange (nesten bare) stygge kabinetter som testes?

det er kanskje å ta i litt. De tester endel fine, men dette er jo smak og behag. Jeg syntes definisjonen på sexyhet er shuttle, og hw tester nesten alle modeller. :yes:

 

men bortsett fra shuttle, så er det kanskje fordi det ikke blir produsert så utrolig mye fint.

 

james

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...