Gå til innhold

Ny BitTorrent-søkemotor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kommer det noen gang BitTorrent med DRM? Den ville ha hatt problemer med å utkonkurrere det nåværende nettverket før DRM blir påbudt i hardware, men... jeg ser ingen grunn til at ikke lovlige kopier vil bruke det lovligste tilgjengelige systemet.

 

Jeg er imot piratkopiering, men synes at det i noen tilfeller uansett er riktig, for eksempel om man kopierer Windows for å KUNNE bruke programmene sine.

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt programmer for Windows bør du vel ha råd til å kjøpe Windows..? :dontgetit:

Windows er dyrt, men det jeg egentlig mente var at Microsoft har monopol på å kjøre Windows-spill, så selv om man liker et annet OS bedre, må man bruke Windows-"driten". Der litt dumt å måtte betale i dyre dommer for noe man i utgangspunktet ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt programmer for Windows bør du vel ha råd til å kjøpe Windows..? :dontgetit:

Windows er dyrt, men det jeg egentlig mente var at Microsoft har monopol på å kjøre Windows-spill, så selv om man liker et annet OS bedre, må man bruke Windows-"driten". Der litt dumt å måtte betale i dyre dommer for noe man i utgangspunktet ikke vil ha.

Hvis du vil spille Windows-spill må du kjøpe Windows eller Cedega - så enkelt er det. Hvis du ikke vil det, ikke kjøp Windows-spill... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvis du vil spille Windows-spill må du kjøpe Windows eller Cedega - så enkelt er det. Hvis du ikke vil det, ikke kjøp Windows-spill... :ermm:

Det sier loven, ikke fornuften. Hvis Cedega hadde vært et fullgodt alternativ, ville jeg antageligvis ha kjøpt det og kjørt Linux, men Windows har monopol på å kjøre Windows-spill feilfritt, og det er ikke noe Microsoft fortjener betaling for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...