Gå til innhold

Star Wars: Revenge of the Sith lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det var utrolig smart av programmer.no å skrive navnet på warez-gruppa  :thumbdown:

Kan du si meg hvorfor det er så utrolig smart av programmer.no å skrive navnet til releasegruppen?

Regner med at du ikke så ironien i setningen :whistle:

 

Hvorfor skriver dere hvilken release-gruppe som gir den ut?

Det gjør det bare enklere for folk å finne rippen!

 

Er det sånn at dere støtter warez siden dere skriver dette?

 

Bare lurer :no:

Lenke til kommentar
Hvorfor skriver dere hvilken release-gruppe som gir den ut?

Det gjør det bare enklere for folk å finne rippen!

blir vel ikkje noko særleg lettare å finne piratversjonen vist du veit kva gruppe som har lagt den ut. folk flest søker vel etter filmnavnet, og ikkje utgivargruppa når dei jakter på piratkopiert matriale.

Lenke til kommentar

Jaja. Den ville komme på p2p før eller siden, og nå er den ute. Lucas og co burde være fornøyd med at de har klart å holde på den så lenge.

Ang å navngi releasegruppa: Det vil ikke gjøre noen forskjell. Filmen er så lett tilgjengelig nå at det er vanskelig å unngå den.

 

Vi som er fans skal vel på kino uansett :D

Lenke til kommentar

Jeg tror at mange som ser den priatkopierte filmen, og som liker den, vil kjøpe(eller se den på kino) filmen uansett. Kanskje til og med flere kjøper den når den kommer på DVD. Men jeg mener at det er dumt at folk skal lekke ut filmer på denne måten.

 

Jeg kommer til å vente med å se filmene til alle har kommet på DVD. (Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal se filmene i kronologiskt rekkefølge eller motsatt)

Lenke til kommentar
Jeg synes det var utrolig smart av programmer.no å skrive navnet på warez-gruppa  :thumbdown:

Kan du si meg hvorfor det er så utrolig smart av programmer.no å skrive navnet til releasegruppen?

Regner med at du ikke så ironien i setningen :whistle:

 

Hvorfor skriver dere hvilken release-gruppe som gir den ut?

Det gjør det bare enklere for folk å finne rippen!

 

Er det sånn at dere støtter warez siden dere skriver dette?

 

Bare lurer :no:

Fordi at vi skriver om fildeling og at den nyeste star wars filmen har lekket vil ikke det si at vi støtter opp warez. Tviler på at itavisen heller driver og sender penger til folk for at dem skal bryte seg inn og ta kopier av filmer.

 

Fildelingsnyheter er noe som opptar personer og det er derfor du finner dem her. Som person stiller jeg meg nøytral ovenfor fildeling og warez. Skjønner begge sider på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Tror det er litt siden SW: Revenge of the Sith er siste filmen i den "1" trilogien av SW og dermed litt mer etterlengtet av folk som vil laste ned. Og at George Lucas i tillegg gjør "alt" for å unngå at sine filmer blir gitt ut før premiere osv. er også med på å gjøre artikkelen mer verd å lese.

 

Filmer som kommer etter dvd-utgaver eller på kino er det ikke så mye å bry seg om, men før kinorelease er aktuelt som en nyhet syns jeg.

Lenke til kommentar

Itavisen blåste jo dette opp, og det havnet helt øverst på nettsidene deres. De sa at den var ute, og hvilket fildelingsnettverk som var aktuelt. Dette er for de fleste datakyndige nok til at man ved et par tastetrykk kan laste ned filmen. Men selv om den er lekket ut, og man da lett kan få tak i den, venter jeg fremdeles på en DVD-boks med de tre første episodene, samt at jeg har lyst til å se filmen på Colosseum kino i Oslo når jeg kommer dit. Jeg har sett piratversjonen som har lekket ut. Kvaliteten er bra, men det er langt i fra den kinoopplevelsen jeg kan få på Colosseum kino, eller den kvaliteten man får når man ser filmen fra en DVD-plate. Filmen er knallbra, og jeg anbefaler alle som har sett de andre filmene til å kjøpe seg en kinobillett og se den på kino.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...