Gå til innhold

Rockstar lager skolespill (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rockstar går på en veldig tynn linje.

Absolutt ikke! GTA-spillene har ALDRI fått dårlig kritikk av noen!

De eneste som kritiserer serien er kristne folk ogfolk som mener at spillene gjør om "normale" barn til syke mordere (som de egentlig bare er fra før).

 

Dessuten henger ikke Rockstar i en tynn tråd. De har like mye suksess akkurat nå som de alltid har hatt (altså, veldig mye suksess, mildt sagt).

Lenke til kommentar
[iC' date=10/05/2005 : 15:24] De eneste som kritiserer serien er kristne folk ogfolk som mener at spillene gjør om "normale" barn til syke mordere (som de egentlig bare er fra før).

Vær snill og dropp generalisering og uthengning. Spesielt når det gjelder religion/rase/politisk oppfatning og lignende. Religion er dessuten rimelig irrelevant for om man synes at å kjøre over uskyldige er ok underholdning eller ikke. Vil du prøve å spre slike holdninger til store og diverse grupper får du gjøre det et annet sted.

Lenke til kommentar

Jaok, beklager (trodde ikke folk skulle ta det jeg sa SÅ seriøst :ermm: ), men det er jo omtrent sant, da!

 

BTW: Kommer dette spillet til å bli veldig voldelig også, eller blir det litt mer humor og mindre vekt på vold (spesielt med våpen)?

Håper på det siste, for noen begrensinger MÅ man ha.

Om det er barn som skal begynne å bli drept, da synes jeg Rockstar går for langt.

Det har liksom alltid vært en grense, barn skal aldri drepes på spill og i film, og heller ikke kvinner, men grensene tøyes mer og mer for hver dag. Noe som er litt synd.

 

Men vi får se når det nærmer seg release. Regner vi får mye mer info etter hvert.

Lenke til kommentar
[iC' date=10/05/2005 : 16:05] BTW: Kommer dette spillet til å bli veldig voldelig også, eller blir det litt mer humor og mindre vekt på vold (spesielt med våpen)?

Jeg tror ikke dette blir et spesielt voldelig spill, egentlig. Det er jo ingen regel som sier at alt Rockstar lager må være voldelig.. :)

Lenke til kommentar
[iC,10/05/2005 : 16:05] BTW: Kommer dette spillet til å bli veldig voldelig også, eller blir det litt mer humor og mindre vekt på vold (spesielt med våpen)?

Jeg tror ikke dette blir et spesielt voldelig spill, egentlig. Det er jo ingen regel som sier at alt Rockstar lager må være voldelig.. :)

Hmm, når du sier det, så begynner jeg nesten å spekulere litt på det.

Det meste av Rockstars produkter har jo vært voldelige (correct me if I'm wrong).

 

Men om de ikke gjør dette voldelig så er jo det bare fint. Snur på flisa, liksom. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=10/05/2005 : 15:24]
rockstar går på en veldig tynn linje.

Absolutt ikke! GTA-spillene har ALDRI fått dårlig kritikk av noen!

De eneste som kritiserer serien er kristne folk ogfolk som mener at spillene gjør om "normale" barn til syke mordere (som de egentlig bare er fra før).

 

Dessuten henger ikke Rockstar i en tynn tråd. De har like mye suksess akkurat nå som de alltid har hatt (altså, veldig mye suksess, mildt sagt).

1. jeg er ikke tillhenger av noen som helst relgion.

 

2. Det jeg mente med tynn linje var å få spillene sine forbudt i butikker. GTA3 ble jo polti annmeldt, og Vice city var på nyhete flere ganger i løpet av ett år. Det var til og med et eget innslag om Manhunt og San Andreas på forbuker inspektørene.

 

3. Og ja, jeg er en gal morder selv. Ingen tvil om at Videospill påvirker ungdom, jeg har spilt i mange år og merker selv at jeg ikke er helt normal.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...