Gå til innhold

Informasjon om Star Wars: Battlefront 2 (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja dette kan bli bra. Spilte enern en del til PS2. Personlig likte jeg spillet, men det kunne ha vært bedre. Som Star Wars fan var det meget bra, og få spille de store slagene, min favoritt var vel på isverden fra den gamle filmen, husker ikke helt navnet no.

Synes det var for tungt og styre x-ving og de flyene så det mener jeg at det må bli lettere.

Håper de får til et bra system så ikke jediene blir overpowered og at det ikke kan være alt for mange Jedis. For til det har man jo Jedi Knight 2.

Lenke til kommentar

Kanskje det var meningsløst og fly... men brettene var ikke så utrulig små.

 

En annen ting er at de kanskje kunne ta inn litt snop for øya ("eye-candy")

For Sw:bf var ikke akuratt en grafisk perle.

 

Men og lage jedi som ikke er superior, det er litt rart.... og alle velger sikket jedi på mp om de får muligheten til det.

 

Ja... håper denne gang at jeg kan fly med joystick, sw:bf var noe gale slik at jeg ikke kunne det. Så burde de fixe på flyging med musen, de burde lære litt av bf1942.

Endret av MeSa
Lenke til kommentar

Jeg ville nå tro at det blir begrenset hbor mange som kan velge Jedi-riddere, og de blir sikkert litt overlegne. Ellers er det jo ikke noe vits i å være dem. En annen ting er at jedi-ene bør styres i 3-persons synsvinkel. Dette er nesten et must, da det jeg tror det kan bli litt ekkelt å styre en lyssabel/lasersverd i 1-perons vinkel.

Lenke til kommentar
Som Star Wars fan var det meget bra [...]min favoritt var vel på isverden fra den gamle filmen, husker ikke helt navnet no.

:no: Hoth!

 

:woot:

 

Og jeg er ikke engang Star Wars fan... :p

ja det var det jeg trudde planeten hetet, men gidda ikke si noe i tilfelle jeg hadde feil. det hadde jo vært flaut

Lenke til kommentar
Som Star Wars fan var det meget bra [...]min favoritt var vel på isverden fra den gamle filmen, husker ikke helt navnet no.

:no: Hoth!

 

:woot:

 

Og jeg er ikke engang Star Wars fan... :p

ja det var det jeg trudde planeten hetet, men gidda ikke si noe i tilfelle jeg hadde feil. det hadde jo vært flaut

For å være helt ærlig var ikke engang jeg helt 100 % sikker ;):p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...