Gå til innhold

Nytt Need for Speed-spill på vei (PC/PS2/Xbox/GC/GBA/PSP/DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Gamer.no

En kan si mye positivt om Need for Speed: Underground, men en ting som var litt merkelig var hvorfor politiet tilsynelatende aldri hadde noen problemer med å tillate den farlige villmannskjøringen som var spillets fokus.

 

Jeg syns egentlig ikke det er så rart.

Nå VET de at dette har slått ann, både underground 1 og 2.

Selvfølgelig kommer det enda en oppfølger, nå med politi for å gjøre det ennå mer interessant.

 

Jeg tror dette har vært bevisst fra EA helt siden planleggingen av Underground serien.

Dette er jo jobben deres, så det er ikke så rart at de "pønsker" ut hvordan de skal få folk til å kjøpe flest mulig spill.

Lenke til kommentar
flott, i praksis blir dette nfsu 2 bare med politi.

dette er the sims bare i bilverdenen

Stemmer, bare at her så dropper EA å kalle det for expansionpack, og kan dermed innkassere penger for dette som et fullpriset spill.

 

Misforstå meg rett, det blir sikkert et kjempekult spill :yes:

 

Edit: skrivefeil

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hadde virkelig håpet på et godt gammeldags nfs spill, raske sportsbiler.

synd at man blir presentert et møkkverk designet for å selge flest mulig kopier.

Lenke til kommentar

Off.. Hadde også håpet ett old scholl NFS-spill.. Men den gang ei :(

 

MEn leste dere det i VG? At det skal lanseres til en av nestegenerasjons konsoller også. Noe som kan tolkes til at en av dem kommer i november år spillet kommer. Men blir det x-box 2 (eller hva den skal hete) eller PS3 som kommer da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

vg sine konklusjoner er ikke verdt fem flate flatlus.

det at spillet skal lanseres til neste generasjons spillkonsoller trenger ikke å bety at dette skjer i november.

dog vil det ikke være et dumt tidspunkt, man vil nok sikre seg en del flere kunder i julerushet

Lenke til kommentar
vg sine konklusjoner er ikke verdt fem flate flatlus.

det at spillet skal lanseres til neste generasjons spillkonsoller trenger ikke å bety at dette skjer i november.

dog vil det ikke være et dumt tidspunkt, man vil nok sikre seg en del flere kunder i julerushet

Trenger jo ikke å bety noe, men det er ikke helt på jorde spekulasjon heller.

Lenke til kommentar

gamer skriver og at spelet kanskje skal kome på neste generasjons konsoller.

 

og skal etter planen komme til neste-generasjons konsoller, samt PS2, Xbox, PC, GameCube, GBA, DS, og PSP.

men dette vil naturleg nok ikkje skje før desse konsollene er ute på markede. så vi vil nok først få spelet på dei "gamle" konsollene, så får vi sjå om det dukker opp på xbox2&co seinare.

Lenke til kommentar

Da forsvant med ett all min interesse for tittelen. Serien er ruinert, spillene som spys ut nå har ingenting å gjøre med de tidligere spillene. De har ikke alltid vært veldig realistiske, men de har ikke vært billig massefrieri heller. Ett Underground-spill var ok, men nå tviler jeg på at vi får tilbake noe av hva serien opprinnelig dreide seg om.

Lenke til kommentar
jeg trodde dette skulle bli litt mer oldschool NFS jeg.

Håpa jeg også på :no:

Amen. Det var disse spillene eg faktisk kunne spille time etter time. Nå pr i dag har sansen min for bilspill blitt ødelagt på en eller annen måte :roll: Tro det var den seriøse overgangen fra konsoll til PC :thumbdown:

Lenke til kommentar

underground er nok bare en liten spinoff akkurat som porsche og MotorCity Online, når folk kommer over gatebilmiljøet kan vi nok suse langs landeveien med Lambourgini(rett stava?), ferrari, bmw, jaguar og alle de gode gamle bilene :)

(de kunne godt tatt med noen flere britiske biler dog)

 

Men fint med litt forandring også...ting kunne blitt værre, enda godt dem ikke lar oss putte leonlys og spinners på f.eks. ferrari :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...