Gå til innhold

Easy CD-DA Extractor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rasputin_g: Sier du indirekte at det er så vanskelig å lese at det er en dårlig ide å fjerne obligatorisk nynorskundervisning fra skolen?

Hei,

 

Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre.

 

Kan anbefale EAC + Lame til at rippe CD'er med.

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Enig i at EAC nok er det beste for de litt viderkommede. Det aller beste for de fleste skulle jeg tro var Audiograbber som er freeware (kostet mye før, men er blitt freeware)

Link: http://www.audiograbber.com-us.net/

 

Så dersom man ikke absolutt vil betale for et program i denne kategorien, så finnes det altså ennå bedre gratis muligheter. Forfatteren kunne f.eks sammenlikne disse med testen.

Lenke til kommentar

what?

 

det dumme programmet er vel ikke noe nytt vel?

"nå kan man lage mp3 direkte fra cd!"

???????

slike program har existert lenge!

Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver denne artikkelen Vegard... :thumbdown:

 

ITUNES er det beste. uansett.

helt gratis for alltid - kan lagre i flere format - henter sanginfo fra nettet - lager id tag - veldig enkelt og endre idtags eller flere id tags på en gang - er samtidig det et av de beste avspillingprogrammene - med de beste radiokanalene - organiserer musikken din i mapper for deg - osv.osv.osv.

 

og ikke minst : det mest brukervennlige av alle slike program

 

 

bruk dette til dere er vant til det, og dere bytter aldri!!!!!!!!!!!! :thumbup:

 

http://www.apple.com/itunes/download/

Lenke til kommentar

asomma: Er det ikke sånn at iTunes har sperret muligheten for backup? Dvs. at hvis du har kjøpt låter for tusenvis av kroner og du må reinnstallere windows så går alle sangene fløyten? Og at det er umulig å få spilt låtene på rene mp3-spillere og dine andre PC'er? Hvis jeg husker dette rett så må det jo være blandt tidenes dårligste strategi å bruke det programmet.

 

Til dere andre: La nå ikke dette bli en språk-diskusjon.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
asomma: Er det ikke sånn at iTunes har sperret muligheten for backup? Dvs. at hvis du har kjøpt låter for tusenvis av kroner og du må reinnstallere windows så går alle sangene fløyten? Og at det er umulig å få spilt låtene på rene mp3-spillere og dine andre PC'er? Hvis jeg husker dette rett så må det jo være blandt tidenes dårligste strategi å bruke det programmet.

 

Til dere andre: La nå ikke dette bli en språk-diskusjon.

Ja er det sant, så er alt har med MAC å gjøre ennå mere ekskludert enn det allerede er.

Vil ikke ha noe stort tungt program. Jeg kjøper ikke sanger men CD'r på nettet, så har man backup når HD'n ikke vil mer.

Jeg skal rippe CD'r til MP3 og ikke noen andre formater. Fremdeles er da Audiograbber det beste og det bruker naturligvis LAME som er den beste og eneste jeg vil bruke. Hva bruker itunes? Jeg synes lyden fra LAME er totalt overlegen (med minst 192KB sampling da).

Hvis man absolutt vil ha et program med alt i kan man jo prøve Mediamonkey som er bra og også gratis.

Lenke til kommentar
Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre.

Seriøst?

 

Nynorsk er da ikke så mye verre å lese enn bokmål. Tåpelig med alle de som whiner over nynorsken. Det er ikke det at de ikke forstår det, det er det at de ikke vil forstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...