Gå til innhold

Easy CD-DA Extractor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre.

Seriøst?

 

Nynorsk er da ikke så mye verre å lese enn bokmål. Tåpelig med alle de som whiner over nynorsken. Det er ikke det at de ikke forstår det, det er det at de ikke vil forstå.

Etter det jeg forstår er han dansk :whistle:

Lenke til kommentar

støtter opp om audiograbber selv. dette programmet har eksistert lenge, var vel et av de første jeg brukte for å rippe cder. det er svært enkelt og oversiktelig, og ypperlig for nykommere og videregående rippere. er bare å dytte inn en cd, så vil audiograbber hente inn id3-tagger fra nett (cddb) - og dermed så ripper du til default mappe. enklere kan det knapt bli, men heldigvis har du en god del innstillinger å tweake på. ypperlig program hvis du har en stor haug med cder å rippe.

 

jeg er dog usikker på hvor mange forskjellige formater audiograbber støtter nå, men de aller fleste brukere trenger jo strengt tatt kun mp3, eller hva? :)

Lenke til kommentar
rasputin_g: Sier du indirekte at det er så vanskelig å lese at det er en dårlig ide å fjerne obligatorisk nynorskundervisning fra skolen?

Hei,

 

Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre.

 

Kan anbefale EAC + Lame til at rippe CD'er med.

 

Mvh

Kimmer

Den er på norsk :tease:

Lenke til kommentar
Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre.

Seriøst?

 

Nynorsk er da ikke så mye verre å lese enn bokmål. Tåpelig med alle de som whiner over nynorsken. Det er ikke det at de ikke forstår det, det er det at de ikke vil forstå.

Norsk læreren sa en gang at hvis en sliter litt med nynorsk så blir vi også flinkere til å skrive bedre bokmål.

 

Montro om det er noe i dette utsagnet? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...