Gå til innhold

San Andreas til Xbox (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved å først lage SA til ps2 har rockstar allerede kludret det til.

 

Joda de tjener sannsynligvis masse mer penger på den måten.

Det hadde vært best om man isåfall først laget en versjon til PC, og tok skikkelig nytte av kraften maskinene nå til dags kan stille med.

 

Så portet den til ps2 og ga den ut først til ps2, og ventet med PC utgivelsen.

Per tidsskjema hadde det jo blitt dumt for dem, men jeg tror en fullblods PC utgivelse ville blitt mye bedre enn en krøplet ps2 porting.

 

GTA3 & VC var bra i sin tid, men denne gangen vil det nok bli ganske utdatert.

 

At SA blir steinbra bra, joda, men det kunne nok blitt enda bedre.

Lenke til kommentar

Har aldri vert noe fan av GTA serien, spilte en del av ginalen og litt 2`ern.Testet 3`er på PS2 da det kom og syns det var morro.Aldri testet det på PC, og hakke non planer om det heller.Like ikkje spille slike spill på pc med tastatur ;) Er nok att knall spill, men eg hopper like godt over :yes:

Lenke til kommentar

Det jeg synes blir spennende er hvor mye bedre de klarer å gjøre grafikken på pc versjonen enn ps2 versjonen. Vice city er jo en god del bedre på pc enn ps2. Blir forskjellen mellom pc og ps2 versjonen større eller mindre denne gang?

 

Og det med spillbarhet på pc vs. ps2..... Jeg synes det er utrolig digg å kjøre med ps2 kontrollen, men i fp modus er det utrolig mye bedre med mus....

 

Kommer nok garantert til å spille det på pc og ja. Da kan man jo sikkert klare å lese veiskiltene i høy fart fra litt avstand og, hehe....

 

Men jeg kjøpte jo ps2 for å få dette spillet for det var ett år til pc...så ble det bare litt over ett halvt år....jaja....

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Enig der! heller lage det til PC og få det Ordentlig.. føler det er for mye piss og kludring når det er basert på en PS2 utgivelse. som det faktisk er!. men men. Håper det blir bra! GTA3:VC var ikke verst det da! så håper og tror dette blir KONGE :D Har ikke testet det i det hele tatt enda. Sitter bare å gleder meg til det er i butikkhyllene!!

Lenke til kommentar
Enig der! heller lage det til PC og få det Ordentlig.. føler det er for mye piss og kludring når det er basert på en PS2 utgivelse. som det faktisk er!. men men. Håper det blir bra! GTA3:VC var ikke verst det da! så håper og tror dette blir KONGE :D Har ikke testet det i det hele tatt enda. Sitter bare å gleder meg til det er i butikkhyllene!!

Etter det jeg kan erindre så ble spillet laget med høgoppløsningsteksturer fra bunnen av og så skalert ned til PS2. Hvordan det er med modellene er jeg ikke sikker på.

 

Men jeg kommer ikke til å skaffe meg dette, når du har for stor frihet i et spill så blir det igjen kjedelig etter min mening. Syns GTA serien var bra til og med GTA 3 jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...