Gå til innhold

TEST: Creative MuVo TX: Perfekt julegave?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pussig...jeg bestilte faktisk denne 4 minutter før testen ble lagt ut :)

 

virker ikke som jeg har gjordt altfor dårlig kjøp da, etter testen å dømme :thumbup:

 

 

selvfølgelig litt dumt det der med dårlig støtte for VBR da...men hvis det er bare det med spolinga, spiller det ihvertfall for meg liten rolle. (selvom det seff er ålright å ha et feilfritt produkt da).

Driver ikke å spoler med mp3spilleren min allikevel så overlever nok det :D

Endret av tempoking
Lenke til kommentar
Hvordan er det dere måler overføringshastighet egentlig?

Stoppeklokke? :p

 

Burde vel ikke være så vanskelig... Man vet jo hvor mye man overfører - så tar man bare tida, og deler... :)

 

Men for å finne høyeste/laveste hastighet må man nok bruke et eget program... ;)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Men hvordan overfører dere dataene?

 

Eksempel :

Jeg har et par 256 MB CF kort til digital kameraet mitt og en 9in1 kortleser. Den kommer opp som en ny partisjon (fire stk faktisk) og jeg har mange måter å kopiere bildene på.

 

1: Drag'n drop i Windows

Dersom det er mye data og/eller mange små filer får jeg ofte ikke mer enn 3-4 MB/s.

 

2: Nikon Transfer

Et lite vindu som hopper opp når jeg kobler til minnekortet (selv om det er i kortleseren) og spør om jeg vil kopiere bildene til forhåndsvalgt plass.

Helt grei hastighet, muligens 5-6 MB/s

 

3: Drag'n drop TotalCopy

Bruker jeg total copy får jeg mellom 7-9 MB/s

 

Så jeg vil vite hvordan dere måler hastighetene, da det tydeligvis er store forskjeller både på måten og hvilke filer som blir kopiert.

Endret av Gunnar_
Lenke til kommentar
Denne testen er jo UKURANT.

 

Muvo TX er et UTGÅTT produkt fra Creative. Selges billig rundtomkring på Elkjøp og Lefdal. Det har blit erstattet av MUVO V200. Denne testen kom vel sent. Hva med en test av V200 ???

 

Hendelses ...

Det er vel nettopp derfor de tester den nå. Folk er sikkert interessert i å vite om denne spilleren er noe særlig å gi / ønske seg til jul, da ikke alle har råd til å betale over 1500 for en flash-basert MP3-spiller :)

 

Jeg tror dette er en utmerket julegave til alle som vanlige folk ( ikke geeker :) ), og jeg anbefalte foreldrene mine å kjøpe denne i julegave til søsteren min for en uke siden eller noe sånt.

 

Foresten så selger komplett.no MSI Mega Player 515 med 256 MB minne til 649 kroner som ukens tilbud. Kanskje et alternativ til MuVo TX?

 

OLED Display, Radio, 256 MB, oppladbart litiumion batteri... USB1 da. :roll:

Lenke til kommentar
Denne testen er jo UKURANT.

 

Muvo TX er et UTGÅTT produkt fra Creative. Selges billig rundtomkring på Elkjøp og Lefdal. Det har blit erstattet av MUVO V200. Denne testen kom vel sent. Hva med en test av V200 ???

 

Hendelses ...

Det El-kjøp kjører kampaner på er den gamle originale MuVo. Testen er langt fra ukurrant, det er en test av en svært prisgunstig MP3-spiller. Hvis du leser ingressen så ser du at vi allerede der sier at produktet ikke er nytt, men at det ikke er nytt betyr ikke at det ikke er av interesse.

Lenke til kommentar
Denne testen er jo UKURANT.

 

Muvo TX er et UTGÅTT produkt fra Creative. Selges billig rundtomkring på Elkjøp og Lefdal. Det har blit erstattet av MUVO V200. Denne testen kom vel sent. Hva med en test av V200 ???

 

Hendelses ...

Det er vel nettopp derfor de tester den nå. Folk er sikkert interessert i å vite om denne spilleren er noe særlig å gi / ønske seg til jul, da ikke alle har råd til å betale over 1500 for en flash-basert MP3-spiller :)

 

Jeg tror dette er en utmerket julegave til alle som vanlige folk ( ikke geeker :) ), og jeg anbefalte foreldrene mine å kjøpe denne i julegave til søsteren min for en uke siden eller noe sånt.

 

Foresten så selger komplett.no MSI Mega Player 515 med 256 MB minne til 649 kroner som ukens tilbud. Kanskje et alternativ til MuVo TX?

 

OLED Display, Radio, 256 MB, oppladbart litiumion batteri... USB1 da. :roll:

Saken er jo også det at MUVO V200 (som er aktuell i dag) har samme pris som MUVO TX. MUVO TX har måttet faktisk blitt priset NED etter at V200 kom på markedet.

 

Når sant skal sies er det minimal forskjell mellom V200 og TX, men det hadde likevel vært mer passende å teste den man skal kjøpe i dag - nemlig V200. Det er denne folk finner i butikkene ...

Lenke til kommentar
Denne testen er jo UKURANT.

 

Muvo TX er et UTGÅTT produkt fra Creative. Selges billig rundtomkring på Elkjøp og Lefdal. Det har blit erstattet av MUVO V200. Denne testen kom vel sent. Hva med en test av V200 ???

 

Hendelses ...

Tja utgått og utgått , den kan vel være kurant nok alikevel .

Ser forresten at Psdata har den i julekalendern i dag til 775.- kr de har 50 stk på lager .

Lenke til kommentar

Saken er jo også det at MUVO V200 (som er aktuell i dag) har samme pris som MUVO TX. MUVO TX har måttet faktisk blitt priset NED etter at V200 kom på markedet.

 

Når sant skal sies er det minimal forskjell mellom V200 og TX, men det hadde likevel vært mer passende å teste den man skal kjøpe i dag - nemlig V200. Det er denne folk finner i butikkene ...

Dette er med respekt å melde bare tull. Ser man bort i fra supertilbudene som kjøres på denne på nettbutikker er det en prisforskjell på 512 MB-versjonen på 150 kroner mellom billigste TX og v200 i følge prisguiden. TX-spilleren finner man i mange butikker, så det er heller ikke noe argument.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...