Gå til innhold

TEST: Creative MuVo TX: Perfekt julegave?


Anbefalte innlegg

Muvo TX skulle ha "AA" batterier. Er ikke det den minste utgaven av de "små runde batteriene" altså en ganske vanlig type?

Skal snart på laang Hovden kjøretur for å kjøre slalom, og tengte det ville vært greit med en mp3 spiller som jeg kan ta med ekstra batterer til.

Da er vel kanskje TX det rette valget? Har hørt at Rhomba skal ha bedre lydkvalitet, hvilke batterier har den?

Eller eventuelle andre som vil passe bedre? Går på som alltid pris\kvalitet og 256 mb holder. Radio er ikke must.

Når det gelder hodetelefoner, så har jeg disse jeg mener de skal kunne fungere.

Det følger da med øreplugger, men er kanskje ikke gode nok?

Når jeg er ute o.l så kunne det vært greit å bruke øreplugger.

Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse...

Edit: fiksa link

Endret av Deuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Muvo TX skulle ha "AA" batterier. Er ikke det den minste utgaven av de "små runde batteriene" altså en ganske vanlig type?

Skal snart på laang Hovden kjøretur for å kjøre slalom, og tengte det ville vært greit med en mp3 spiller som jeg kan ta med ekstra batterer til.

Da er vel kanskje TX det rette valget? Har hørt at Rhomba skal ha bedre lydkvalitet, hvilke batterier har den?

Eller eventuelle andre som vil passe bedre? Går på som alltid pris\kvalitet og 256 mb holder. Radio er ikke must.

Når det gelder hodetelefoner, så har jeg disse jeg mener de skal kunne fungere.

Det følger da med øreplugger, men er kanskje ikke gode nok?

Når jeg er ute o.l så kunne det vært greit å bruke øreplugger.

Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse...

HE HE har du vannkjølte hodetelefoner :p (sjekk linken :) )

Lenke til kommentar
Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse...

Har The Plug selv. Fin lydisolering, god bass, og ellers god lyd. Er ikke særlig kresen på lyd, men i mine ører er lyden god. Og de koster ikke akkurat flesk heller. Ville gått for dem!

Ok. Da går jeg for dem :thumbup:

Det er vel selfølgelig uansett best lyd i det middelmålige headsettet mitt?

Og når det gjelder "AA" batteriene, hadde jeg rett?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...