Gå til innhold

OCZ: Høy spenning, ja takk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Dette skulle tilsi at DDR sin tid ikke er forbi (oveg.DDR2).

Men høg spenning gir ofte mer strøm og dermed mer varme....

vet derfor ikke om det er så klokt...

Tror heller man skulle engasjere seg mer for å få bedre timmings til DDR2 eller enda nyere (hvadetmåttebli). :hmm:

Edit rettinger..

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
kanskje dette blir mitt neste minne.. hvis det viser seg at det klarer 2-2-2 på høy hastighet så kanskje.. wait and see..

edit: tviler på at overklokking.no tester disse, de tester jo nesten bare psu'er :p

2-2-2 timings på DDR 500 for eks?

Hehe, skal vel godt gjøres kanskje.

 

Kjører selv 6-3-3 cas 2,5 på DDR 500, 3,3volt.

 

Edit: skreiv talla i feil rekkefølge. :p

Endret av skyline
Lenke til kommentar
2-2-2 timings på DDR 500 for eks?

Hehe, skal vel godt gjøres kanskje.

Tja, det lar seg jo gjøre med BH-5. Og dette er jo "eldgamle" brikker, så det er vel på tide med noe nytt som klokker vilt på lave timings. BH-5 er i likhet med disse brikkene avhengig av høy spenning for å komme til sin rett.

Lenke til kommentar
2-2-2 timings på DDR 500 for eks?

Hehe, skal vel godt gjøres kanskje.

Tja, det lar seg jo gjøre med BH-5. Og dette er jo "eldgamle" brikker, så det er vel på tide med noe nytt som klokker vilt på lave timings. BH-5 er i likhet med disse brikkene avhengig av høy spenning for å komme til sin rett.

Hvor høyt kjører man BH5 da? 3,5v?

Lenke til kommentar
Håper virkelig disse viser seg å overklokke godt, forhåpentligvis bedre enn ocz platinum rev.2 som imponerte meg kraftig. Brikkene er uansett "out of the question" for meg med mitt ic7-max3, så fremt jeg ikke får moddet litt da.

Hva med denne da?

OCZ VDIMM BOOSTER!

 

Greier å mate rambrikker med 3,4v på hk`et ditt.

Du har tydeligvis ikke skjønt HVORFOR jeg ikke kan bruke disse brikkene. Max3 får ustabile spenninger ved alt over 2.8v vmem, dermed vil ikke den boosteren hjelpe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
2-2-2 timings på DDR 500 for eks?

Hehe, skal vel godt gjøres kanskje.

Tja, det lar seg jo gjøre med BH-5. Og dette er jo "eldgamle" brikker, så det er vel på tide med noe nytt som klokker vilt på lave timings. BH-5 er i likhet med disse brikkene avhengig av høy spenning for å komme til sin rett.

Enig , de må ha høy spennein og er vel dermed ført og fremst av inntresse for de som voltmodder .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...