Gå til innhold

Omtale av RollerCoaster Tycoon 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det kommer til grafikken, derimot, har ikke utviklerne spart mye på kruttet.

Dette er ikke jeg enig. Du ser helt tydelig masse slurv og dårlig 3d. Jeg kan nevne noe: Når veien går i en bro på det ene bilde så går ikke bærebjelken halveis engang til selve veien. Og se bare på de dårlige bærebjælkene til Berg&Dalbanene. De er satt sammen av masse firkanter. Ser ikke bra ut :no:

 

Og ser her. Ser ikke bra ut. Se på ungen da. :thumbdown:

 

Har sett mye bedre 3D enn dette. Hadde gleda meg, men det har endra seg nå :(

Lenke til kommentar
Når det kommer til grafikken, derimot, har ikke utviklerne spart mye på kruttet.

Dette er ikke jeg enig. Du ser helt tydelig masse slurv og dårlig 3d. Jeg kan nevne noe: Når veien går i en bro på det ene bilde så går ikke bærebjelken halveis engang til selve veien. Og se bare på de dårlige bærebjælkene til Berg&Dalbanene. De er satt sammen av masse firkanter. Ser ikke bra ut :no:

 

Og ser her. Ser ikke bra ut. Se på ungen da. :thumbdown:

 

Har sett mye bedre 3D enn dette. Hadde gleda meg, men det har endra seg nå :(

Tenk deg hvordan det hadde blitt hvis allt som foregår (og det er mye) skulle hatt Far Cry grafikk.

Lenke til kommentar

Hmmm, ganske likt Gamespy sin review jeg leste for noen dager siden. Virker som det er haugevis med bugs i spillet, men Atari har allerede sluppet den første patchen noen dager etter release.

Spilte demo'en en uke siden, og jeg var nokså imponert over Coaster Cam'en. Funker fett hvis du bruker 3D briller... :!:

Lenke til kommentar

ser ikke no galt med RollerCoaster Tycoon 3.. Litt dårlig 3dgrafikk hvis du setter det på linje med doom 3, hl2, farcry osv. Men tenk på systemkrav med alt det som foregår da man !?

 

Uansett.. RCT serien er ikke om grafikk, det er ikke om lyd.. det er om gleden av å bygge en fornøyelsespark fra grunnen av, med dine "bare hender". Følelsen av å se folk hope seg opp i "linen" til din nybygde rollercoaster.. Se den gli opp og ned, høre barneskriken når det store faller kommer... Jeg gir blanke f i hvordan grafikken egentlig er, se på rct1 og 2.. Elendig grafikk, så ingen klagde no særlig da ?

 

Liker Chris Sawyer.. Han tenker ikke så utrolig mye på grafikken, men heller følelsen du får når du spiller det.. han retter det mot spesifikke målgrupper og ingen andre. ;):thumbup:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...