Gå til innhold

Asetek WaterChill harddiskkjøler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilig og bra det liker jeg. Likte spesielt det der at man kunne koble til 2 hd’er, blir ikke så dyrt selv om kjølingen blir lavere men det er bedre en ingen ting.

 

Med tanke på støy trur jeg skal vurdere og bytte til vannkjøling, er mye borte og da står maskin på syns det er litt skummelt.

Lenke til kommentar

Fin test. En del skrivefeil er det riktignok, for eksempel den allerede påpekte "vær". Dessuten heter det ikke "i mellom" eller "ta i fra", men bare "mellom" og "ta fra".

 

Men når det gjelder produktet: kan man bytte nipler på den? Skulle gjerne hatt en sånn, men med 1/2" 'vanlige' nipler..

Lenke til kommentar

syntes ikke det så noe videre praktisk ut..

 

kjøpte for en tid tilbake HD'kjøler bestående av ett flatt vannførende kjøleelement som skulle plassere på komponent-siden av HD'en (dekka da hele flaten) med masse varmeledende deelektrisk guggeluri i mellom. Dette tok veldig liten plass og fungerte ekstremt bra og harddisken kunne brukes i en vanlig HD'brønn. (nipplene 3/8" var kjukkere enn elementet)

I en brønn beregnet for 3 harddisker var det alikevel plass til 2 hd'er selv om det ble brukt kjøleellement på begge.

 

Disse brukes ikke i øyeblikket ettersom jeg er tom for guggeluri.

har også sett at microplex sluttet å selle dem for en tid tilbake.. :thumbdown:

Ser dem har blitt byttet ut med Disse som er litt tykkere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...