Gå til innhold

TEST: Cooler Master Stacker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som et fint kabinett som er egnet til server/videoredigering/spillmaskin. Litt stiv pris, men går vel nedover om man bare venter litt, tror dette blir kabinettet når jeg skal bygge server/videoredigering/spillmaskin :thumbup:

:roll:

 

Må man ha stort kabinett for å spille eller drive med videoredigering? :p

 

 

Synes kabinettet så ganske kult ut, men den radialviften, noe sted jeg kan se hvordan den vil være plassert?

Lenke til kommentar

har dette kabinettet selv og jeg er meget fornøyd med det :) har kjørt viftene ned i hastighet så de støyer ikke så mye lenger. har også bytta ut den 80mm som følger med til en mer støysvak vifte. (den gamle lagde en ulelyd selv om den var kjørt ned i rpm)

 

tempene er som følger: (lite load, surfing etc)

cpu p4 3.0C: 32 grader

kabinett: 29 grader

WD C 200gb: 28 grader

WD raptor: 26 grader

 

 

tempen i rommet her er ca 22grader

:)

 

edit: det er 1 ting jeg syns er negativt med dette kabinettet, og det er power og hdd led.

det er ultrabright blå! og de lyser noe så inn i granskauen. evig irr om man har pcn i samme rom som man sover :O

har nappa ut ledningene til disse lysa.. så det er jo ikke noe stort problem.. but still. hadde vært bedre med noen beskjedne røde lys eller noe i den duren.

Endret av Anubis
Lenke til kommentar

Kjøpte dette kabinettet til min nye AMD64 server for snart en måned siden. Er knallfornøyd med kabinettet.

Kjører i dag med 2 PSU'er og 6 disker, flere disker skal settes i. Venter på at noen skal få inn de 4-in-1-modulene...

Anbefaler dette som server-kabinett...

Endret av johneinar
Lenke til kommentar

Hmm , dette kabinettet så meget spennende ut.

Er møkkalei mitt Chieftech Dragon med den jævla frontdøra , og mangelen på kontakter i front! :thumbdown:

 

Attpåtil så har jeg nok av harddisker som skal monteres , så jeg tror jeg har en vinner! :thumbup::thumbup:

 

Plass til mange fremtidige oppgraderinger i den kassa!

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om det hadde vært testet med 2 PSU'er.

 

Og en kommentar om det oppfører seg redundant med den sammenkoblingen det var snakk om, eller blir det en slags kvasi-løsning på det med redundant? Eller blir/(oppfører det seg som) 2 enkeltstående PSU'er, og hvordan oppfører det seg da med molex-kontakter og sånt? Må en ha en sånn plugg for å aktivere PSU'en (plugg til å erstatte hovedkortet da en kun har 1 hovedkort i en sånn konfigurasjon med dette kabinettet). Mange ubesvarte sider. Eller kanskje den koblingen gjør at begge PSU'ene leverer strøm på den ene PSU-kontakten på det ene hovedkortet som monteres? :yes:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...