Gå til innhold

ABIT med "revolusjonerende" hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje vi ser et godt Opteron-kort som overklokker bra? Ellers har jeg et inntrykk av at slike ting blir ofte overdramatisert og er ikke så veldig spennende allikevel når det kommer... men vi får se! Spent på del oppfølger'n til artikkelen

Tror neppe det da det ikke er så mange gamere som har så mye penger at de kjøper operton, tipper et 754 eller 939 kort.

Lenke til kommentar

Er det ingen andre her som reagerer på at det ble sagt absolutt ingenting om hva slags ny teknologi det er snakk om, hva slags nye komponenter de skal presentere, eller hvorfor dette kortet skal være noe forskjellig fra et hvilket som helst annet hovedkort... ?

 

"revolusjonerende" produkter presenteres jo i hytt og pine, og de aller fleste er omtrent like lite revolusjonerende som et tilfeldig slankemiddel i en hvilken som helst postordrekatalog.

 

Jeg får vel avvente quakecon som alle andre, men jeg har en følelse at dette hovedkortet (som de fleste andre "revolusjonerende" produkter kommer til å komme og går i stillet :p

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Kanskje vi ser et godt Opteron-kort som overklokker bra? Ellers har jeg et inntrykk av at slike ting blir ofte overdramatisert og er ikke så veldig spennende allikevel når det kommer... men vi får se! Spent på del oppfølger'n til artikkelen

Tror neppe det da det ikke er så mange gamere som har så mye penger at de kjøper operton, tipper et 754 eller 939 kort.

I følge xbitlabs vil det kunn være snakk om i925/LGA775 i første omgang, så kommer det i925X og nforce4 kort (trolig i Q4) senere. S939 har jeg mest tro på, S754 vil være lowend innen den tid og ikke hardcore ;)

Lenke til kommentar

he he, omboard x800 eller nvidia 6800, tror ikke det er realistisk pga at da vill kortene bli sykt mye dyrere og det vill også bli produsert for lite pga at det er litt av en teknikke som må brukes for å lage 10+6 og enda flere lag på kortet, et x800pro har 10 lag og de drøyeste lga kortene har 6 lag, selv med den nye eatx standaren så ville dette tatt altformye plass på et hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...