Gå til innhold

MPx100 kanselleres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var leit. Det var vel tvilsomt at mobilen skulle komme til norge, men den var likevel spennende synes jeg. Bra skjerm, bra kamera, mp3-spiller og (hva jeg syntes er) et nydelig design er hovedmomenter som gjorde denne interessant for meg.

 

Vet dere noe om grunnen til at den ble kansellert?

 

Så litt om artikkelen:

Dere skriver at mobilen er kansellert i 4 avsnitt på rad. Tittel, ingress, første avsnitt brødtekst og andre avsnitt brødtekst. En liten omformulering hadde kanskje ikke skadd?

 

Dere sammenligner skjermen med K700. Sammenligningen er forsåvidt korrekt, men å sammenligne med SX1 ville nok vært bedre. Dette på grunn av at SX1 er mer basert på samme marked (profftelefon/smartphone) og at den fysiske skjermstørrelsen er likere ved mpx100/SX1 enn mpx100/K700.

 

:)

 

edit: Ser at min tilbakemelding er tatt hensyn til. Positivt. Spesielt også at dette gjøres midt i normal arbeidstid, 02:30 :p

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Dette var leit. Det var vel tvilsomt at mobilen skulle komme til norge, men den var likevel spennende synes jeg. Bra skjerm, bra kamera, mp3-spiller og (hva jeg syntes er) et nydelig design er hovedmomenter som gjorde denne interessant for meg.

 

Vet dere noe om grunnen til at den ble kansellert?

 

Så litt om artikkelen:

Dere skriver at mobilen er kansellert i 4 avsnitt på rad. Tittel, ingress, første avsnitt brødtekst og andre avsnitt brødtekst. En liten omformulering hadde kanskje ikke skadd?

 

Dere sammenligner skjermen med K700. Sammenligningen er forsåvidt korrekt, men å sammenligne med SX1 ville nok vært bedre. Dette på grunn av at SX1 er mer basert på samme marked (profftelefon/smartphone) og at den fysiske skjermstørrelsen er likere ved mpx100/SX1 enn mpx100/K700.

 

:)

Grunnen til kanselleringen:

Det blir gjettet på at grunnen til kanselleringen kan være fordi kamskjell selger best. Det påstås at det ofte er kamskjell som lønner seg på dagens marked.

 

Artikkelen:

Ingress er et sammendrag av det viktigste fra artikkelen, der leseren lokkes men ikke informeres for mye osv. Det kan godt gjentas at telefonen er kansellert i første avsnitt da. I tredje avsnitt gjentas det igjen, som du sier. Rotet nemlig litt med hva som skulle være ingress der, og før omskrivingen var det nemlig første avsnitt som var ingress. Det skal være rettet nå.

 

SX1 og K700i er vel telefoner som er ganske godt kjent for skjermene sine, men kan vel godt sammenligne med SX1 da det faktisk er en profftelefon i likhet med MPx100. Sammenlignet nemlig bare med det som dukket først opp i hodet mitt med denne oppløsningen.

 

Takk for tipsene =)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...