Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. i 2005 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Civilix Skrevet 30/07/2004 : 10:23

hva spill kommer nærmere jul i år? 

 

sikkert en masse barnespill........ :!:

 

dET virket ihvertfall til å være en bedre unskyldning (dog tror jeg utsettelsen er av andre grunner) enn hva de andre utviklerne, av høyt forventede titler, har stillte med.

 

 

Nå som jeg intill videre har droppet innkjøp av doom3, bør stalker ihvertfall stille med utgivelse "i begynnelsen av neste år" (som i maks mid mars), og softwaren på dvd.

Lenke til kommentar

Kommer ikke som noe sjokk. Stalker er et type spill som sikkert kommer til å bli utsatt og atter utsatt.

 

Når man tenker på gameplayet, og hvordan spillet er lagt opp med en stor verden, sikkert vanskelig å lage god AI, samtidig som de stadig kan komme opp med andre ting i spillet helt til det uendelige.

Lenke til kommentar
personleg så venter eg til det komer ein uttalelse frå GSC får eg tek dette alvorleg.

Det må du bare gjøre, men det er nok THQ som har siste ordet i denne saken. Om du ikke tror på det jeg skrev i artikkelen kan du jo ta en titt på pressemeldingen THQ har sendt ut (fjerde kvartal i dette finansåret er til neste kalenderår, bare for å gjøre det klart):

 

THQ'S HIGHLY ANTICIPATED S.T.A.L.K.E.R.: SHADOW OF CHERNOBYL SHOOTS FOR FISCAL Q4 - 2005 RELEASE DATE

 

Woking, Surrey UK, 30 July, 2004 - THQ Inc. (NASDAQ: THQI), today confirms that their highly anticipated survival first-person shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl for PC will ship in Fiscal Q4 - 2005.

 

"S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl represents an important new original intellectual property for THQ and we have moved the game to our fiscal fourth quarter, which we view as an optimal window to establish a new IP," said Darren Williams, Global Brand Manager, THQ

 

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl boasts some of the most advanced technology and graphics ever delivered on a PC, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl brings the foreboding post-nuclear disaster zone to life in the year 2012. As a mercenary, the player will venture into the exclusion zone in order to acquire information, technology and artefacts to sell on the black market, but he isn't alone. Developed by GSC Gameworld in Kiev and powered by its highly acclaimed and proprietary X-Ray engine, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is well positioned to re-define FPS gaming.

Lenke til kommentar

Greit for meg så lenge de sikrer at spillet er så ferdig som overhode mulig når det blir sluppet. Jeg har tro på dette spillet, det er mulig det kan forårsake en like stor oppstandelse som Operation Flashpoint 1985 gjorde. Om de er smarte, slipper de en spillbar demo som er så bugfri som mulig en stund før selve spillet kommer. OFP 1985 vant utrolig mange spillere på det.

 

Go, S.T.A.L.K.E.R., go!

 

I mellomtiden er det alltids annet å gjøre enn å spille dataspill. Fikk forresten No One Lives Forever 2 i posten mens jeg var på ferie :w00t::love: og Deus Ex 2, men glemte at jeg ikke har DVD tray... :cry:

Lenke til kommentar

Joachim_F: sjølvsagt så trur eg på det du skriver. vist eg har gitt inntrykk av noko anna, så beklager eg det.

 

når det gjelder pressemeldinga, så har eg alt lest den.

 

det eg ville fram til var at eg vil vente å høyre kva GSC sier om denne saka. eg veit at THQ som utgiver har siste ord i saka når det gjelder når spelet vil havne i butikkane, men eg vil høyre kva GSC vil gjer med saka.

 

dei har sagt at spelet vil verte ferdig til høsten, og eg vil vite om denne utsettelsen frå THQ vil ha noko å sei for dei planane. ein anna er om spelet vil kome ut i russland i mellomtida.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...