Gå til innhold

Intervju med SI Games om Football Manager 2005 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og folkens, husk: Nå skiller SI Games og Eidos lag. Det blir derfor viktigere enn noensinne å kjøpe SI Games' spill. Og ikke noe warez-tull. Ekte cm-fans vet å sette pris på arbeidet SIG legger ned, og har ikke like stor sans for pengegriske Eidos, som gir ut spillet før det er ferdig osv.. (CM4). Så husk: Ikke kjøp CM til høsten, men heller FM! Besøk FMNorge for mer informasjon om CM 03/04 og det kommende FM05. Dere kan se at FMNorge allerede har byttet navn. Jeg gleder meg som en unge til dette spillet, ser utrolig lovende ut.

Lenke til kommentar
CM-serien inneholdt veldig detaljert informasjon for hver enkelt spiller og lag. Hvordan får dere tak i all dataen? Bruker dere UEFA eller FIFA?

 

 

Miles Jacobson: Vi har over 2500 personer over hele verden som arbeider med anskaffelse av data og utfylling av spillerferdigheter. De fleste av disse stammer fra miljøet rundt Sports Interactive og enkelte av disse får muligens hjelp av UEFA eller FIFA, men vi har ingen faste forbindelser med dem

 

Har CM.. ehh FM en svakhet så ligger den her.

Tror nok at man skulle sett på muligheten til å ansette rgionsjefer som i større grad kunne kvalitetssjekke det speiderne leverer, er for mange 3 div. spillere som angivelig er noen hakk bedre en Z.Zidane.

Lenke til kommentar
CM-serien inneholdt veldig detaljert informasjon for hver enkelt spiller og lag. Hvordan får dere tak i all dataen? Bruker dere UEFA eller FIFA?

 

 

Miles Jacobson: Vi har over 2500 personer over hele verden som arbeider med anskaffelse av data og utfylling av spillerferdigheter. De fleste av disse stammer fra miljøet rundt Sports Interactive og enkelte av disse får muligens hjelp av UEFA eller FIFA, men vi har ingen faste forbindelser med dem

 

Har CM.. ehh FM en svakhet så ligger den her.

Tror nok at man skulle sett på muligheten til å ansette rgionsjefer som i større grad kunne kvalitetssjekke det speiderne leverer, er for mange 3 div. spillere som angivelig er noen hakk bedre en Z.Zidane.

til det nye cm spelet så er det ansatt eit byrå til å skaffe info om spelarane.

kilde: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6000

Lenke til kommentar
Bare sånn at det er sagt. Jeg kjøper ikke FM hvis det ikke holder mål. Kjøper det jeg mener er best. Hvis Eidos klarer å lage et bedre spill (tviler sterkt) så kjøper jeg helløer det nye CM!

Som om det noen gang kommer til å skje.

Skal bli artig hvis de lager noe som er bedre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...