Gå til innhold

Demo av A.I.M.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet nettopp demoen og må si at jeg er virkelig positivt overrasket.

Ikke akkurat så orginalt, men morro for alle.. ehh.. nedlastingstiden var det absolutt. Så synd at det er en grov bug i spillet. Prøver du å selge noen varer så crasher alt. :cry:

 

Men verdt å prøve..

 

EDIT: Det viser seg at demoen er ikke en offisiell demo, men en alpha versjon lekket av en fransk utgiver. Mao ikke så rart at det er fult av bugs. ;)

link

link

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Hmm, merkelig. Dette er fra readme (og den forumposten du lenket til er fra i fjor):

 

"This is an official public “A.I.M.” demo-version which aims at introduction of the game to players. Demo includes one location only. There is a sign “DEMO” in the left bottom of the screen."

 

Men jeg er enig i at det er mistenkelig mange bugs. Dvs, jeg klarer ikke å starte selve spillet en gang. Ergelig - A.I.M. ser faktisk veldig spennende ut.

 

Vi får se hva utviklerne sier på forumet.

Lenke til kommentar

Min feil, så åpenbart ikke godt nok etter.

Men jeg er enig, noe stemmer absolutt ikke.

Demoen er full av bugs, unormalt mye selv for en demo.

 

-Mange av fiendene står bare i ro, selv når du skyter på de.

-Du har den salgsbuggen, men den blir utrolig nok fikset når du kommer over en rating på 2 (utrolig men sant).

-Demoen er også utrolig krevende, mye mer enn spill med bedre grafikk og andre krevende funksjoner.

-Også har du jo det at noen har problemer med å starte spillet.

 

Synd i grunn, for dette var et interresant spill.

Skal absolutt kjøpes..

 

"This is an official public “A.I.M.” demo-version which aims at introduction of the game to players. Demo includes one location only. There is a sign “DEMO” in the left bottom of the screen."

 

 

Demo skiltet står faktiskt oppe til venstre :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...