Gå til innhold

TEST: Antec Super Lanboy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye godt å si om dette ..

Viften i front kan med fordel fjernes helt. Hvis man vil ha motstand i luftinntaket kan (bør) man heller sette på et filter...

EDIT: I tillegg bør man tilstrebe mer (filtrert) opning for luft inn slik at kvadratet for luft inn tilnærmes kvadratet for luft ut (2 * 120mm.diam). :thumbup:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Hmmm.

 

Dette var den nyeste omtalen av kabinett. Vi lever i år 2004. Og fortsatt er kabinetter den reneste mekaniske katastrofe. Jeg lurer virkelig når noen skal sette seg ned å designe et kabinett som faktisk tilfredsstiller??

 

Samtidig sliter norsk industri; det er for dyrt å produsere ting i dette landet hører vi. Samtidig er folk helt klare til å kjøpe kabinetter til KR 3000, så lenge kvaliteten er god. Ingen kan vel påstå at et kabinett er voldsomt avanserte saker? Selv har jeg arbeidet i elektronikkindustrien, og etter de standardene er kabinetter lite mer enn platearbeid og innkapsling. (Joda, en liten forenkling, men da sikrer jeg et minimum av respons her...)

 

Når jeg så ser hva som er state-of-the-art innen kabinetter, er jeg fristet til å foreslå ovenfor HW.no å utlyse en konkurranse om design av nytt kabinett, eller bare detaljer for kabinett., og så få det produsert her.

 

Noen tanker om dette? (Kanskje flytte til annen tråd?)

Lenke til kommentar
Hmmm.

 

Dette var den nyeste omtalen av kabinett. Vi lever i år 2004. Og fortsatt er kabinetter den reneste mekaniske katastrofe. Jeg lurer virkelig når noen skal sette seg ned å designe et kabinett som faktisk tilfredsstiller??

 

Samtidig sliter norsk industri; det er for dyrt å produsere ting i dette landet hører vi. Samtidig er folk helt klare til å kjøpe kabinetter til KR 3000, så lenge kvaliteten er god. Ingen kan vel påstå at et kabinett er voldsomt avanserte saker? Selv har jeg arbeidet i elektronikkindustrien, og etter de standardene er kabinetter lite mer enn platearbeid og innkapsling. (Joda, en liten forenkling, men da sikrer jeg et minimum av respons her...)

 

Når jeg så ser hva som er state-of-the-art innen kabinetter, er jeg fristet til å foreslå ovenfor HW.no å utlyse en konkurranse om design av nytt kabinett, eller bare detaljer for kabinett., og så få det produsert her.

 

Noen tanker om dette? (Kanskje flytte til annen tråd?)

Alienware er ikke så værst :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må si at Super Lanboy er et veldig praktisk kabinett, jeg har det, og du får så mye bra med det at minus siden blir borte.

 

Det er 4 minus sider med kabinettet i testen, jeg ar bare 1 av dem, nemelig det å åpne døra, men det er ikke så vanskelig at jeg setter det som et minus.

Nesten hverdag finner jeg nye praktiske ting med kabinettet.

Lenke til kommentar
Alienware er ikke så værst :yes:

Jeg kikket på den, og den har helt klart sine finesser, desverre var det ikke lett å finne noe som ga en oversikt, f.eks. har den kasset for hovedkortet? Det var noen referanser der, skal se på dem senere.

 

Uansett ser jeg at den kjøler med mange vifter, dvs. rå kraft. Selv er jeg tilhenger av finesse og støysvake systemer.

Lenke til kommentar

Hmm, må si meg ganske uenig i noen av minusene her. :no:

 

Har kabinettet sjøl og både verktøys skrinet og naglene sitter helt fint på plass...

Glasset har vert skrape fritt til nå og jeg tror nesten de feilene bare forekom på deres kabinett, dessuten har jeg en liten metode for å få opp døra lettere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...