Gå til innhold

TEST: Creative Gigaworks S750


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra test. Kjør på med sånne. Har selv MEGA(kremt)works 550 THX, som nok har mye av de samme feila.

 

Høres helt greit ut med kjedelig pop, men med litt mer kompleks rock eller klassisk som ikke baserer seg på monotone lyder og bass blir det tamt med en lodden bass på kjøpet.

 

Test gjerne Logitech sine sett også, ja.

 

Det eneste jeg savnet var vel en kommentar på støy i anlegget. Creative/Cambridge sine er vel ikke så ille her, men Logitech har hatt mye problemer med det. Kjedelig når man ikke kan høre på lav musikk uten å høre konstant sus.

 

EDIT: ok da

Endret av fudun
Lenke til kommentar

N& har jeg klagd p& hver eneste h0yttaler test dere har hatt, og dere blir bare bedre og bedre :D BRA JOBB! Dette var den beste testen deres s& langt!

 

Likevel (som vanlig) er det et par SM& ting... st0y, som han over nevner (bare st0tter han) og sammenligning med et EKTE HI-Fi oppsett. snakker da om b&de de "billig settene" man kj0per (samme prisklasse), samt noe dyrere saker. Folk som kj0per anlegg i dag kj0per vel i 15 000kr klassen. Test noe mot noe av det bedre der :)

skj0nner godt at dette kan vaere umulig, med budsjettet deres osv :D men dere KAN jo ta & late som dere skal kj0pe et heftig anlegg hos f.eks HI-FI klubben, og teste ut musikken deres der :) - litt kjipt, men. Mulig dere kan si dere er herfra oxo..

 

bare en tanke!

 

Vil gjerne ha tilbakemeldinger p& mine forslag og tips! (jeg er langt fra perfekt!)

 

BRA TEST!

Lenke til kommentar
den dere 15000 hz-lyden hadde eg ingen problem med å høyre... litt rart at testeren her ikkje høyre den.. så er eg jo 17 og då, veit ikkje kor gammal han er..

Hehe.. vet du ikke hvem det er da?

Hvis jeg ikke tar helt feil så er han fhv. politimester i Bergen...

Og meget godt likt blandt bergensere :cool:

Han er så godt voksen at han har nok problem med 15000 hz-lyden ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...