Gå til innhold

Star Citizen-utvikleren kom med både gode og dårlige nyheter i helga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått sett presentasjonen, men ser ut som lite nytt på nettverks fronten, Squadron 42 skal muligens integreres i dette, noe jeg synes er unødvendig.

 

Men det gir muligheter en egen single player branch ikke har, så ser potensialet.

 

Ellers en god informativ artikkel, men håper på mer info snart angående nettverk siden det er siste bøygen som kan velte lasset, alt annet er stort sett løst over all forventning.

Lenke til kommentar

Ble lamslått av forrige presentasjonen, den her gjorde det samme. Det dem har fått til sålangt viser hvilken framtid som møtes oss på spillfronten snart. Det er helt vanvittig. Sandstormen som kommer, det flyr partikler inne i stormen med egne væreffekter inni den. Ormen var utrolig levende, knallbra animasjoner. Generelt utrolig til detaljer, mektig imponert. Vanlige spill blir som å se på Starship Troopers mens Star Citizen har kvaliteten til Interstellar. Dem har tenkt på hver eneste detalj.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Vi har vel ikke fått sett noe av spillet enda? Imponerende landingsprosedyrer men, det bør være mere enn det. Minner veldig om presentasjonen av Age of Conan. Verden er stor og imponerende verden..... men når spillet kom ut så viste det seg at det var lite innhold.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vi har vel ikke fått sett noe av spillet enda? Imponerende landingsprosedyrer men, det bør være mere enn det. Minner veldig om presentasjonen av Age of Conan. Verden er stor og imponerende verden..... men når spillet kom ut så viste det seg at det var lite innhold.

 

Her er det mer omvendt, enorme mengder innhold hvis tar en titt i spillets code.

Så problemet blir nettverk, hvordan spre dette hvis mange ser det samtidig?

Lenke til kommentar

Jeg trodde ærlig talt at dette hadde bare gått bort i det stille. Jeg håper aldri noen gjør spill på samme måte som de igjen. Jeg er lei spillet før det er ferdig med alpha... >.

 

Dette prosjektet var ikke startet for sånne som deg, så møt døren og be om dine 50 kroner tilbake.

Hva er det du vil ha? tidenes mest komplekse spill igår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ojj har glemt av at jeg er backer på dette spillet.

 

Får vel se og laste ned igjen for og teste det som er ute til nå. :)

 

IKKE GJØR DET.

Ikke spill nå, vent til 3.0 patchen kommer.

Netcode'n i spillet er så dårlig, så du kommer til å ende opp med 10-20 FPS, som kommer til å ødelegge opplevelsen din. Vent til 3.0

Lenke til kommentar

 

Ojj har glemt av at jeg er backer på dette spillet.

 

Får vel se og laste ned igjen for og teste det som er ute til nå. :)

 

IKKE GJØR DET.

Ikke spill nå, vent til 3.0 patchen kommer.

Netcode'n i spillet er så dårlig, så du kommer til å ende opp med 10-20 FPS, som kommer til å ødelegge opplevelsen din. Vent til 3.0

Jo men regner med 3.0 legger seg over 2.5.0 så var like greit og få det lasta ned igjen :)

Lenke til kommentar

Absolutt mye morro allerede idag bare man takler 30fps. Det er uhyre detaljert per dags dato. Bare det å gå inn i et skip og styre hver eneste maskin inne i et skip er utrolig gjennomført. Er du heldig så har noen på serveren kjøpt et Constellation skip mens du spiller så kan du prøve å hoppe ombord. Du kommer til å få bakoversveis.

Lenke til kommentar

Absolutt mye morro allerede idag bare man takler 30fps. Det er uhyre detaljert per dags dato. Bare det å gå inn i et skip og styre hver eneste maskin inne i et skip er utrolig gjennomført. Er du heldig så har noen på serveren kjøpt et Constellation skip mens du spiller så kan du prøve å hoppe ombord. Du kommer til å få bakoversveis.

 

Går egentlig greit ang fps så snart man kommer seg bort fra stasjonen. Btw star marines tro når den er ferdig. ?

Lenke til kommentar

 

Absolutt mye morro allerede idag bare man takler 30fps. Det er uhyre detaljert per dags dato. Bare det å gå inn i et skip og styre hver eneste maskin inne i et skip er utrolig gjennomført. Er du heldig så har noen på serveren kjøpt et Constellation skip mens du spiller så kan du prøve å hoppe ombord. Du kommer til å få bakoversveis.

 

Går egentlig greit ang fps så snart man kommer seg bort fra stasjonen. Btw star marines tro når den er ferdig. ?

Før jul. Planen er at 3.0 skal komme rundt jul, og den gir oss et komplett solsystem. Før det skal 2.6 som inneholder Star Marines og oppgraderinger til Arena commander komme ut. Så, før jul...

 

Vil anbefale alle og vente til 2.6 om dere ikke har lastet det ned alt. 2.6 vil inneholde en rekke endringer, men viktigst er at den gir mulighet for å bare laste ned reelle oppdateringer og ikke hele spille hver gang det komme en ny versjon.

 

-ED-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...