Gå til innhold

FEATURE: Slik ser dei nye versjonane av BioShock-spela på PC ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at de ikke har fikset kontrollproblemene, først og fremst. Spilte Bioshock 1 for et års tid siden, og det var helt umulig å styre musa ordentlig med akselereringen som er der. Hvis man er vandt med å spille ordentlige FPS-spill som Counter-Strike vil man føle seg helt utviklingshemma i forsøket på å takle Bioshock.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gidder ikke klage når jeg fikk dette gratis. Synes det er en helt ok versjon. Spiller heller nyvinningen enn originalen, da jeg ikke har opplevd store problemer med den, men skal ærlig innrømme at mus akselerasjonen er et stort problem.

Lenke til kommentar

Dette har jeg opplevd i andre oppussede spill også, f.eks Nathan Drake Collection til PS4. Bedre grafikk ja, men fremdeles tekniske feil og glitcher.

 

Jeg har til gode å spille Nathan Drake spillene, så sånn sett så er jo remakes ganske kjekt. Men Biosjokk er nok lite vits å "oppgradere" for oss som har det.

Lenke til kommentar

Storkoste meg med Bioshock 1 remastered, men det var definitivt flere bugs som burde vært luket ut. Spilte på Xbox One S, og spillet låste seg fullstendig én gang der kun en omstart av maskinen hjalp. Det er forsåvidt greit, men desto verre er det at dersom man prøver å reise tilbake til Fort Frolic etter å ha vært der første gang, laster hele området på ny igjen og man må gjøre alt om igjen. Men når jeg forsøkte det gikk det ikke an å gjøre oppdraget for Sander Cohen om å ta bilde av fire lik for han. Det førte til at jeg gikk glipp av en achievement for å samle alle lydloggene. Det er en ganske svær bug når spillet åpner opp for å besøke tidligere områder om igjen, men dette ikke fungerer i alle områdene.

Lenke til kommentar

 

- 1080p.
- 60fps when you're not doing anything, drops and screen tearing otherwise.
- 60fps physics.
- Improved textures.
- No texture filtering.
- Lower quality effects.
- Lower quality audio.
- Missing graphics and audio options on the PC version.
- Forced mouse acceleration.
- Bugs.

 

Så de ultimate versjonene er fremdeles de originale PC-versjonene. Hah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...